کد خبر: ۲۶۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 08
تیم والیبال گالاتاسرای برای فصل جدید با این بازیکن صحبت‌های مقدماتی را انجام داده بود و مدیربرنامه‌های سودابه نیز این مساله را تایید کرد، اما به دلیل «داشتن حجاب» مذاکرات نهایی با این بازیکن ایرانی متوقف شد
شفاآنلاین>ورزشی>سودابه باقرپور می‌توانست یکی از زنان لژیونر والیبال در سال ۲۰۲۱ لقب بگیرد که این اتفاق به طور عجیبی منتفی شد.

به گزارش شفاآنلاین:سودابه باقرپور می‌توانست یکی از زنان لژیونر والیبال در سال ۲۰۲۱ لقب بگیرد که این اتفاق به طور عجیبی منتفی شد.

ماجرا از این قرار است که تیم والیبال گالاتاسرای برای فصل جدید با این بازیکن صحبت‌های مقدماتی را انجام داده بود و مدیربرنامه‌های سودابه نیز این مساله را تایید کرد، اما به دلیل «داشتن حجاب» مذاکرات نهایی با این بازیکن ایرانی متوقف شد که به دلیل مسلمان بودن مردم ترکیه و دین اسلام به دلیل دین اصلی این کشور، اتفاق ناراحت کننده‌ای از سوی این باشگاه ترکیه‌ای است.
سودابه در گفتگو با شرق در‌این‌باره می‌گوید: «مدیر برنامه من در این مدت مذاکراتی را با گالاتاسرای داشت و فیلم‌های مسابقه من را برای آن‌ها فرستاده بود که آن‌ها در جواب گفتند به دلیل اینکه این بازیکن حجاب دارد، نمی‌توانیم او را جذب کنیم. البته دو هفته بعد از این قضیه مسئولان این باشگاه اعلام کردند که کلا برای رقابت‌های سال جاری بازیکن جدیدی را جذب نخواهند کرد. دلیل این کار آن‌ها ویروس کروناست. آن‌ها گفته‌اند که نمی‌خواهند در شرایطی که اوضاع کل دنیا به هم ریخته است، درگیر قرارداد و این داستان‌ها شوند؛ اما درباره من اولین دلیل موضوع حجابم بود و بعد کرونا».پارسینه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: