کد خبر: ۲۶۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 08
وزارت کشور در نامه ای به تعدادی از استانداران استان ها، خواستار ایجاد محدودیت هایی شده است که کلانشهر تهران نیز شامل این نامه شده است.

شفاآنلاین>سلامت> موضوع ایجاد محدودیت‌های کرونایی در استان‌های قرمز، در نامه‌ای از سوی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور به استانداران این استان‌ها مورد تاکید قرار گرفت که در این نامه، کلانشهر تهران نیز شامل این محدودیت‌ها قرار داشته است.

بر اساس آنچه که در نامه معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور به تاریخ ۱۲ تیر ۹۹ آمده است، استانداران استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، فارس، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و تهران، می‌بایست برخی محدودیت‌ها را به مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ نامه اعمال می‌کردند.

در جلسه‌ای که به تاریخ ۸ تیر ۹۹ تشکیل می‌شود و نهایتاً در جلسه ۱۲ تیر ۹۹، تصمیماتی اتخاذ می‌شود تا بتواند از روند رو به افزایش موارد ابتلاء به کرونا پیشگیری کند.

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای خرید مایحتاج عمومی، کاهش مراجعات به قوه قضائیه و دستگاه‌های دولتی و شهرداری، مورد تاکید قرار گرفته است.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

اما، آنچه در این قبیل موضوعات و بحران‌ها می‌بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، کاستن از بوروکراسی‌های اداری برای استفاده بهتر از چنین مصوباتی است. در حالی که تاریخ این نامه ۱۲ تیر ۹۹ بوده است، چرا باید در بایگانی بماند.

در حالی که از تاریخ ابلاغ نامه، یک هفته برای اجرای محدودیت‌ها پیش بینی شده بود، عملاً می‌توان مدعی شد که کارکرد این نامه بی تأثیر شده است.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: