کد خبر: ۲۶۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020July 07
اداره مهاجرت و گمرک آمريکا ويزاي دانشجويان غيرمهاجري را که همه کلاس‌هايشان به صورت مجازي برگزار مي‌شود، لغو مي‌کند.


شفاآنلاین>اجتماعی>اداره مهاجرت و گمرک آمريکا ويزاي دانشجويان غيرمهاجري را که همه کلاس‌هايشان به صورت مجازي برگزار مي‌شود، لغو مي‌کند.

به گزارش شفاآنلاین:اداره مهاجرت و گمرک آمريکا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد افراد غيرمهاجري که براي تحصيل يا گذراندن دوره‌هاي مهارتي در اين کشور هستند، در صورتي که همه کلاس‌هايشان به شکل مجازي برگزاري مي‌شود، اجازه نخواهند داشت در آمريکا بمانند.

اين نهاد دولتي آمريکا همچنين گفت کساني که در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش مجازي تحصيل مي‌کنند، يا بايد آمريکا را ترک کنند و يا اقدامات ديگري نظير تغيير روش تحصيل و آموزش به حضوري انجام دهند.

در حالي که اداره مهاجرت آمريکا دليل اين تغيير سياست را اعلام نکرده، بسياري از دانشگاه‌ها و مراکز تحصيلي و آموزشي اين کشور پس از تعطيلي‌هاي سراسري به دليل شيوع کرونا، هنوز برنامه سال آينده تحصيلي خود را اعلام نکرده‌اند.

آمار ابتلا به کرونا در آمريکا در هفته‌هاي اخير رشد شديدي داشته است و بسياري از ايالت‌ها که در حال کاهش محدوديت‌هاي کرونايي بودند، آن را متوقف کرده‌اند.


روز پنجشنبه ۵۵ هزار و ۲۲۰ نفر در آمريکا به کرونا  مبتلا شدند که رکورد بالاترين تعداد ابتلا به کرونا طي ۲۴ ساعت در اين کشور را که ۵۲ هزار و ۷۸۹ نفر بود، شکست.
با وجود آنکه دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريکا خواستار بازگشايي مدارس به روال عادي از پاييز شده است، بسياري از ايالت‌ها در مواجهه با رشد دوباره مبتلايان به کرونا، محدوديت‌ها را کاهش نداده‌اند.

آ اف پ

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: