کد خبر: ۲۶۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020July 06
وجود این سامانه انجام غیرحضوری نظارت‌ها را میسر می‌کند و از ویژگی‌های مهم آن این است که بازرسی‌ها و نظارت‌ها سریع و آنی وبه‌صورت مداوم و بدون توقف ادامه دارد
شفاآنلاین>اقتصادی>معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران، از راه اندازی سامانه آنلاین بازرسی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: سامانه آنلاین بازرسی راه اندازی شدب معدن و تجارت استان تهران آقای محمدی پور با اعلام این خبر افزود:از این پس تخلفات واحد‌های تولیدی به صورت آنلاین در سامانه بازرسی ثبت می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران گفت: وجود این سامانه انجام غیرحضوری نظارت‌ها را میسر می‌کند و از ویژگی‌های مهم آن این است که بازرسی‌ها و نظارت‌ها سریع و آنی وبه‌صورت مداوم و بدون توقف ادامه دارد.

وی همجنین گفت: امکان دسترسی به مقررات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های در هر زمان و مکان و انجام دقیق‌تر بازرسی‌ها بدون اشتباه و حذف کاغذ از بازرسی‌ها ازمزایای این سامانه به شمار می‌رود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان افزود: در این سامانه امکان سنجش و ارزیابی وضعیت همه پرونده‌ها وجود دارد و در بازه‌های زمانی می‌توان از عملکرد واحد‌ها با درنظر گرفتن مواردی نظیر میزان تأخیرات در رسیدگی، تعداد پرونده‌های تجدیدنظر شده، آرای نقض شده شعبه گزارش تهیه کرد.

محمدی پور اضافه کرد: همچنین این سامانه امکان بررسی اطلاعات صحیح انبارها، تولید، فروشگاه ها، اطلاعات واحد‌های صنفی، مشخصات کالا و مقدار موجودی کالا را در اختیار بازرسان قرارمی دهد.

وی گفت: سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی در راستای الکترونیکی کردن خدمات دولتی راه اندازی شده و بررسی همه فعالیت‌های اعم از موجودی کالا، محل ذخیره (انبار) کالا، مقدار موجودی کالا در انبار و ... از اهداف آن است.صدا و سیما 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار