کد خبر: ۲۶۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020July 06
به دنبال سیاست‌های غلط و اشتباه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در عدم مهار و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ایالت‌های آمریکا در سه روز گذشته شاهد بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید- ۱۹ بوده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>دانشگاه واشنگتن در سیاتل روز یکشنبه اعلام کرد که ۱۲۱ نفر از دانشجویان این دانشگاه به بیماری کووید- ۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش شفاآنلاین، در بیانیه دانشگاه واشنگتن آمده است که آزمایش کرونا ۱۲۱ نفر از دانشجویان این دانشگاه مثبت شده که ۱۱۲ نفر از افراد مبتلا در خوابگاه شمالی محوطه کالج ساکن هستند. 

بر اساس بیانیه دانشگاه، دانشجویانی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌ اما در خوابگاه‌های دانشگاه ساکن نیستند می‌توانند با خویشاوندان خود در ارتباط باشند. 

شورای خوابگاه‌های واشنگتن هفته گذشته اعلام کرد که حداقل ۱۱۷ دانشجوی این ایالت که در ۱۵ خوابگاه دانشجویی زندگی می‌کنند، ابتلای خود به بیماری کرونا را اعلام کرده‌اند. 


به دنبال انتشار بیانیه دانشگاه واشنگتن در مورد ابتلای بیش از ۱۰۰ دانشجوی این دانشگاه به ویروس کرونا، موجی از ترس و دلهره میان شهروندان ساکن این دانشگاه به وجود آمده؛ چراکه بیش از یک هزار دانشجو در ۲۵ خوابگاه دانشجویی در نزدیکی دانشگاه واشنگتن ساکن هستند. 

به دنبال سیاست‌های غلط و اشتباه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در عدم مهار و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ایالت‌های آمریکا در سه روز گذشته شاهد بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید- ۱۹ بوده‌اند. 

در میان ایالت‌های آمریکا، فلوریدا، تگزاس و نیویورک دارای بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا هستند. 

در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون بیش از دو میلیون و ۹۷۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا و ۱۳۲ هزار و ۵۱۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.سی ان ان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: