کد خبر: ۲۶۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 05
مقارن ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته (مورخه ۱۴ تیر ۹۹) یک دستگاه وانت‌نیسان در محوطه میدان میوه و تره‌بار بزرگ تهران به علت حرکت با دنده عقب با دو کارگر (عابر پیاده) برخورد کرد که در اثر شدت ضربه یکی از عابران (حدوداً ۲۳ ساله) در محل حادثه فوت شد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار وانت‌نیسان با کارگر جوان خبر داد و گفت: خودروی مذکور به علت حرکت با دنده عقب با دو کارگر برخورد کرد.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ احسان مؤمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار وانت‌نیسان با کارگر جوان، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته (مورخه ۱۴ تیر ۹۹) یک دستگاه وانت‌نیسان در محوطه میدان میوه و تره‌بار بزرگ تهران به علت حرکت با دنده عقب با دو کارگر (عابر پیاده) برخورد کرد که در اثر شدت ضربه یکی از عابران (حدوداً ۲۳ ساله) در محل حادثه فوت شد.


رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: فرد دیگر نیز (حدوداً ۲۵ ساله) که بر اثر این حادثه مصدوم شده بود توسط اورژانس به مراکز در مانی منتقل شد.

وی متذکر شد: رانندگان از حرکت با دنده‌عقب غیر ضروری خودداری کرده و در هنگام حرکت در محوطه‌های پارکینگ میادین عرضه میوه و کالا با سرعت مجاز حرکت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.دانشجو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: