کد خبر: ۲۶۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۹ - 2020July 03
در شرایط امروزی شاهد افزایش اختلاف بین نسل‌ها هستیم که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند به عنوان نهاد اصلی و مرجع حاکمیتی در موضوع بازی، خلاء میان والدین و فرزندان را با آگاهی‌بخشی پر کند
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی (ناجا) در دیدار با مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بنیاد می‌تواند با اصلاح محتوای بازی‌های رایانه‌ای به جامعه تعالی ببخشد و از سویی رفتارهای وندالیستی و تخریب‌گرایانه را در سطح جامعه کاهش دهد. 

به گزارش شفاآنلاین:به گزارش روز جمعه روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،  سردار احمد نوریان معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی روز گذشته در دیدار با سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تاکید بر ایجاد تفاهم‌نامه مشترک میان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان آغازی بر فعالیت‌های مشترک میان این دو نهاد در آینده نزدیک، گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان متولی صنعت بازی در کشور باید در راستای رسیدن به جایگاه مرجعیت در این حوزه حرکت کند که شرط آن خودباوری است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در این دیدار که در محل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد، خاطرنشان کرد: در شرایط امروزی شاهد افزایش اختلاف بین نسل‌ها هستیم که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند به عنوان نهاد اصلی و مرجع حاکمیتی در موضوع بازی، خلاء میان والدین و فرزندان را با آگاهی‌بخشی پر کند.

نوریان ضمن توصیه به مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مبنی بر انجام دقیق ماموریت‌های خود افزود: این مجموعه می‌تواند نواقص موجود را در زمینه بازی‌های رایانه‌ای از طریق قانون‌گذاری پیگیری و برطرف کند. همچنین بنیاد باید با حمایت از تولید بازی‌هایی در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی با سه ویژگی دینی، انقلابی و ملی، به توسعه بازی‌سازی در کشور بپردازد.


سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه فضای مجازی با سرعت بالایی رو به رشد است و حرکت در آن توانایی و هوشمندی بالایی می‌طلبد، یادآور شد: از آنجایی که قشر اصلی مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای نوجوانان و جوانان هستند، بنیاد می‌تواند با اصلاح محتوای بازی‌های رایانه‌ای به جامعه تعالی ببخشد و از سویی رفتارهای وندالیستی و تخریب‌گرایانه را در سطح جامعه کاهش دهد.

وی با بیان ناشناخته ماندن نقش نیروی انتظامی و پلیس در میان مردم و رسانه‌ها تصریح کرد: خدمت‌رسانی در شأن مردم، وظیفه پلیس است و قطعا وظیفه خود می‌دانیم که با توجه به جنبه‌های پیشگیرانه و فعالیت‌های ایجابی به تولید بازی‌های رایانه‌ای با کیفیت فنی، هنری و محتوایی خوب کمک کنیم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: