کد خبر: ۲۶۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020July 01
ضمن ابراز همدردی با خانواده های مصیبت‌دیده، جامعه پزشکی و پرستاری و عموم شهروندان، به بازماندگان، تسلیت عرض نموده و شفای عاجل مصدومان و صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار این عزیزان از درگاه ایزد منان مسألت می نماید
شفاآنلاین>اجتماعی >وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگذشت تنی چند از همکاران و هموطنان را در پی حادثه اسفناک در یکی از مراکز درمانی شهر تهران را تسلیت گفت.

به گزارش شفاآنلاین: پیام تسلیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی حادثه اسفناک  درگذشت تنی چند از همکاران و هموطنان در یکی از مراکز درمانی شهر تهران به شرح زیر است.


انا لله و انا الیه راجعون

حادثه‌ی مصیبت‌بار وقوع انفجار در کلینیک سینای اطهر در شهر تهران که متاسفانه به درگذشت تنی چند از همکاران خدوم و هموطنان عزیز و مصدوم شدن شماری دیگر انجامید، تالم برانگیز، دردآور و تأسف‌بار است. 

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز همدردی با خانواده های مصیبت‌دیده، جامعه پزشکی و پرستاری و عموم شهروندان، به بازماندگان، تسلیت عرض نموده و شفای عاجل مصدومان و صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار این عزیزان از درگاه ایزد منان مسألت می نماید. برنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: