کد خبر: ۲۶۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020July 01
استفاده بدون مجوز از آهنگ هاي اين گروه در همايش هايي که از سوي ستاد انتخاباتي ترامپ به کار برده مي شود يک تخلف حقوقي محسوب مي شود، بي.ام.آي را درجريان گذارده ايم
شفاآنلاین>اجتماعی>استفاده بدون مجوز ستاد انتخاباتي دونالد ترامپ در همايش هاي اخير از موسيقي يک گروه آمريکايي سبب شده تا عليه اين اقدام ستاد انتخاباتي ترامپ به جرم سرقت فرهنگي در دادگاه اقامه دعوي شود.

به گزارش شفاآنلاین،گروه موسيقي  سبک راک رولينگ استون (Rolling Stones) اعلام کرد که خود را براي يک اقدام حقوقي عليه ادامه استفاده از آهنگ هاي اين گروه بدون اجازه از  سوي ستاد انتخاباتي ترامپ ، آماده مي کند.

بنابراين گزارش گروه موسيقي رولينگ استون  اعلام کرد که نماينده حقوقي اين گروه با شرکت «حافظ احزاب نوازندگان» موسوم به «بي.ام.آي»  (BMI)  در مورد اين قضيه در حال کار کردن است.

اين گروه موسيقي در بيانيه اي دراين باره نوشت: استفاده بدون مجوز از آهنگ هاي اين گروه در  همايش هايي که از سوي ستاد انتخاباتي ترامپ به کار برده مي شود يک  تخلف حقوقي محسوب مي شود، بي.ام.آي را درجريان گذارده ايم.


اين بيانيه در ادامه تهديد اقدام حقوقي عليه ترامپ دراين زمينه نوشت: چنانچه دونالد ترامپ به اين موضوع بي اعتنا بماند و اين روند را ادامه دهد، آنگاه وي با اقامه دعوي مبني بر استفاده از موسيقي  بدون کسب مجوز، مواجه خواهد شد.

هيل در ادامه گزارش داد: رولينگ استون در سال ۲۰۱۶ميلادي نيز  چنين اقدام مشابهي را بر عليه  ستاد انتخاباتي ترامپ به عمل آورده بود.

اين گزارش مي افزايد: تنها گروه موسيقي رولينگ استون نيست که عليه اين اقدام ستاد انتخاباتي دونالد ترامپ دست به شکايت مي زند بلکه ساير خوانندگان و ديگر گروه هاي موسيقي نيز از استفاده آهنگ هاي خود در ستاد انتخاباتي وي شکايت کرده و اعلام کرده اند که مايل نيستند آهنگ هاي آنها دراين موارد پخش شود.

دونالد ترامپ همانگونه که تا پيش از ورود به کاخ سفيد، همواره کم ترين هزينه ها را براي رسيدن به اهداف تجاري  و ساخت و ساز در نقاط مختلف آمريکا دنبال کرده بود، در عرصه سياست نيز همين سبک و سياق را در پيش گرفته است.هيل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: