کد خبر: ۲۶۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020July 01
نویسنده: دوریان مالوویک
اوضاع برای ژاپن بسیار مبهم است. تا به امروز ، هیچ تبعه اروپایی بدون استثناء حق رفتن به ژاپن را ندارد. حتی ساکنان اروپایی که در ژاپن زندگی می کنند از سفر به خارج از کشور محروم هستند و اجازه بازگشت به کشور محل اقامت خود را ندارند
شفاآنلاین>اجتماعی>اگرچه اتحادیه اروپا اعلام کرد که می خواهد مرزهای خود را با پانزده کشور جهان از جمله چین ، ژاپن و کره جنوبی باز کند ، اما این کشورها همواره از ورود گردشگران اروپایی که از نظر بهداشتی آنها را ناامن می دانند،  خودداری می کنند.

به گزارش شفاآنلاین، فهرست این پانزده کشور ناهنجاری های خاصی را نشان می دهد. چین هنوز هم می تواند در این فهرست قرار بگیرد ، اما اتحادیه اروپا خواستار اقدام متقابل است. اکنون به استثنای برخی دیپلمات ها یا بازرگانان که برای آنها دو قرنطینه در شانگهای اجباری است ، اتباع اروپایی نمی توانند به چین سفر کنند.

 ابهام دیگر این فهرست چراغ سبز داده شده به اتباع ژاپنی و کره جنوبی، بدون درخواست اقدام متقابل است. به گفته مقامات کره جنوبی، هیچ منع مسافرتی در کره جنوبی وجود ندارد، اما با درخواست ویزا در کنسولگری و آزمایش در هنگام ورود. اگر تست مثبت باشد ، در بیمارستان بستری می شود و اگر منفی باشد ، در هتلی که توسط دولت انتخاب شده است ،دو هفته قرنطینه می شود که هزینه  روزانه 100 یورو به عهده مسافر است.


اوضاع برای ژاپن بسیار مبهم است. تا به امروز ، هیچ تبعه اروپایی بدون استثناء حق رفتن به ژاپن را ندارد. حتی ساکنان اروپایی که در ژاپن زندگی می کنند از سفر به خارج از کشور محروم هستند و اجازه بازگشت به کشور محل اقامت خود را ندارند.

 هیچ اشاره ای به هنگ کنگ یا تایوان در این فهرست اروپایی وجود ندارد ، در حالی که میزان شیوع در این کشورها در پایین ترین سطح جهان است. ساکنان تایوانی و اتباع خارجی می توانند به تایوان بازگردند اما باید 14 روز در قرنطینه قرار بگیرند. لاکروا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: