کد خبر: ۲۶۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020June 30
نویسنده: يوهانس کورگ
اکثر قربانیان آمریکایی بوده اند، در این کشور بیش از 125 هزار نفر جان باختند. برزیل با 57 هزار کشته در جایگاه دوم و انگلیس نیز با تقریبا 44 هزار کشته در جایگاه سوم قرار دارند
شفاآنلاین>سلامت>طی روزهای اخیر در بسیاری از مناطق جهان، از جمله آمریکا، تعداد مبتلایان به کرونا به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به گفته دانشمندان آمریكایی، از زمان شروع پاندمی بیش از 500 هزار نفر در سراسر جهان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش شفاآنلاین، روز یکشنبه تعداد موارد تایید شده ابتلا به این ویروس در سراسر جهان برای اولین بار از ده میلیون نفر فراتر رفت. یک چهارم از مبتلایان در آمریکا هستند، جایی که این پاندمی به سرعت در حال گسترش است.

به گفته دانشگاه جان هاپکینز، اکثر قربانیان آمریکایی بوده اند، در این کشور بیش از 125 هزار نفر جان باختند. برزیل با 57 هزار کشته در جایگاه دوم و انگلیس نیز با تقریبا 44 هزار کشته در جایگاه سوم قرار دارند.


با وجود این، نسبت تعداد کشته شدگان به تعداد ساکنان، در برخی از کشورهای اروپایی بیشتر است. به گزارش دانشگاه جان هاپکینز، در آمریکا حدود 38 نفر از هر 100 هزار نفر کشته شده اند. در انگلیس، این رقم 66 نفر، در ایتالیا 57 نفر، در سوئد 52 نفر و در آلمان 11 نفر از هر 100 هزار نفر جان باخته اند.

از روز جمعه، تعداد مبتلایان جدید در آمریکا به دلیل شیوع سریع ویروس در ایالت های جنوبی به میزان جدیدی رسیده است. در آخر هفته گذشته حدود 88 هزار مورد ابتلای جدید گزارش شد.اشپيگل (آلمان)
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: