کد خبر: ۲۶۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 2020June 29
در حال حاضر آمار روزانه تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اثر کرونا بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر گزارش شده است
شفاآنلاین>سلامت>دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد: وضعیت شهر مشهد از لحاظ ابتلای به کرونا از مرحله قرمز هم عبور کرده وهشدار بسیار بالا برای این کلانشهر به لحاظ بیماری کرونا اعلام شده است.

به گزارش شفاآنلاین، دکترعلی اصغر انجیدنی گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در مشهد امروز به بالاترین حد خود از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون رسیده است.

به‌گفته وی تعداد بستری شدگان بر اثر ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ مورد در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش شده است که طی مدت شیوع بیماری کرونا بالاترین میزان بوده است.


وی ادامه داد: در حال حاضر آمار روزانه تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اثر کرونا بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر گزارش شده است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال بازگشت محدودیت‌ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری ویروسی خبر داد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: