کد خبر: ۲۶۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020June 28
با وجود هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این نهاد مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از جانب این سازمان برای دریافت وجه در قبال برخی خدمات همچون تمدید اعتبار دفترچه و کارت هوشمند درمان با بیمه‌شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، فریب برخی شهروندان از طرف سودجویان مشاهده می‌شود.

 شفاآنلاین>اجتماعی>هرگونه تماس تلفنی، مراجعه حضوری و نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به منازل و تقاضای وجه برای ارائه خدمات کلاهبرداری است و به هیچ عنوان از طرف سازمان تامین اجتماعی انجام نمی‌شود.

به گزارش شفاآنلاین:عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی هم منجر به دریافت وجه از بیمه‌شدگان و بازنشستگان نمی‌شود و روش‌های شش‌گانه استعلام غیرحضوری اعتبار دفترچه‌ها به منظور تسهیل امور بیمه‌شدگان طراحی شده است که ۳ روش اینترنتی و سه روش نیز غیراینترنتی و هر یک از روش‌ها در حال حاضر در دسترس بیمه‌شدگان است.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

اعتبار دفترچه‌های درمانی نیز که در اختیار بیمه‌شدگان قرار گرفته است، از طریق بارکدخوان تعبیه شده (با استفاده از دوربین موبایل) یا ورود کدملی در وب اپلیکیشن به نشانی pwa.tamin.ir، از طریق بستر USSD با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۴۲۰*۴* یا #۱۴۲۰*۴*، کد دستوری #۱۶۶۶* بیمه سلامت و سامانه اینترنتی به نشانی medical.tamin.ir  قابل استعلام است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: