کد خبر: ۲۶۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۹ - 2020June 25
این نیروها به ویژه برای کمک به برنامه ریزی و اجرای قرنطینه در دوران کرونا در هتل ها اعزام می شوند. وی تاکید کرد که پرسنل ارتش نیروهای امنیتی نیستند بلکه برای کمک به اجرای ملزومات قرنطینه به آنجا خواهند رفت
شفاآنلاین>سلامت>ارتش استرالیا هزار نفر از نیروهای خود را برای کمک به برنامه مقابله با ویروس کرونا به ملبورن مرکز ایالت ویکتوریا در جنوب شرقی کشور اعزام می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، پرسنل نظامی برای کمک به برپایی مراکز نمونه گیری در ملبورن و ارسال نمونه‌ها به دیگر ایالت‌ها برای آزمایش اعزام می‌شوند.

دنیل اندروز فرماندار ایالت ویکتوریا اعلام کرد: این عملیات سریع برای انجام ۱۰۰ هزار آزمایش در ۱۰ منطقه در حومه ملبورن طی مدت ۱۰ روز در دستور کار قرار گرفته است.

طبق این گزارش، روز سه شنبه ۲۱ هزار و روز چهارشنبه بیش از ۲۰ هزار آزمایش کرونا در ایالت ویکتوریا گرفته شد که بیشترین آمار در عرض یک روز است.

لیندا رینولدز وزیر دفاع استرالیا در این زمینه اعلام کرد:  این نیروها به ویژه برای کمک به برنامه ریزی و اجرای قرنطینه در دوران کرونا در هتل ها اعزام می شوند. وی تاکید کرد که پرسنل ارتش نیروهای امنیتی نیستند بلکه برای کمک به اجرای ملزومات قرنطینه به آنجا خواهند رفت.

ایالت ویکتوریا امروز ۳۳ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد و در هفته جاری، مرگ یک مرد تقریبا ۸۰ ساله بر اثر کووید-۱۹ آمار فوتی‌ها در این ایالت را به ۲۰ نفر رساند.

براساس آمار تارنمای ورلدومترز، شمار مبتلایان به کووید -۱۹ در استرالیا ۱۷ هزار و ۴۴۹ نفر رسیده و  ۶۹۳ مورد مرگ و میر حاصل از بیماری نیز گزارش شده است. ای بی سی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: