کد خبر: ۲۵۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 06
کودک نیز از صبح وضعیتش مورد بررسی قرار گرفته و شرایط امنی برای کودک برقرار شده و از نظر روحی و روانی در شرایط امنی است و نزد یکی از بستگان نزدیکش نگهداری می‌شود
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در مورد آخرین وضعیت کودک آزاردیده در فضای اینستاگرام توضیح داد.

به گزارش شفاآنلاین، غلامحسین حقدادی درباره آخرین وضعیت کودک آزاردیده اینستاگرامی در مشهد اظهار داشت: مادر این کودک امروز صبح در دستگاه قضایی وضعیتش رسیدگی شده و با توجه به وثیقه سنگین برقرار شده و عدم تودیع وثیقه، به زندان رفته است.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: کودک نیز از صبح وضعیتش مورد بررسی قرار گرفته و شرایط امنی برای کودک برقرار شده و از نظر روحی و روانی در شرایط امنی است و نزد یکی از بستگان نزدیکش نگهداری می‌شود.

حقدادی افزود: فعلا اقدام اورژانسی دیگری صورت نگرفته و باید ابعاد جدیدی از قضیه باز شود و انگیزه و دلیل این کار مشخص شود.

وی بیان کرد: همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی وضعیت خانواده‌ای که از بستگان کودک است را بررسی کرده و آن را امن تشخیص داده‌اند؛ اگر افراد حمایتگری در خانواده باشند این مهم بر جداسازی کامل کودک از نظر بهزیستی ترجیح دارد.

روز گذشته معاون اجتماعی پلیس فتاناجا از دستگیری مادر کودک آزار که کلیپ های کتک زدن فرزندش را در اینستاگرام منتشر می کرد، خبر داده بود.

این فرد در صفحه اینستاگرامی که داشت، فرزندش را کتک می‌زد و فیلمش را به اشتراک می‌گذاشت و از مردم تقاضای پول برای عدم انجام این رفتار غیرانسانی می‌کرد!تسنیم


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: