کد خبر: ۲۵۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 02
از بين ۲ هزار و ۵۶ پرسش‌شونده، يک‌چهارم نيز به پاسخ «شايد» اکتفا کرده‌ و يک‌پنجم نيز با دريافت واکسن کرونا مخالفت قطعي کرده‌اند. در اين ميان تعداد مردان موافق واکسيناسيون بيشتر از زنان است
شفاآنلاین>سلامت>نتايج يک نظرسنجي نشان مي‌دهد که فقط نيمي از شهروندان آلمان مي‌خواهند عليه ويروس کرونا واکسينه‌ شوند.

به گزارش شفاآنلاین، يک نظرسنجي اينترنتي نشان مي‌دهد که در صورت توليد واکسن کرونا، از هر دو شهروند آلمان فقط يکي با ايمني‌سازي عليه ويروس موافق است.

مرکز افکار سنجي YouGov در اين زمينه گزارش داد: از بين ۲ هزار و ۵۶ پرسش‌شونده، يک‌چهارم نيز به پاسخ «شايد» اکتفا کرده‌ و يک‌پنجم نيز با دريافت واکسن کرونا مخالفت قطعي کرده‌اند. در اين ميان تعداد مردان موافق واکسيناسيون بيشتر از زنان است.

هفته گذشته نيز نتايج يک نظرسنجي جديد در آمريکا نشان داد؛ تقريباً نيمي از آمريکايي‌هاي پرسش شونده گفته‌اند که براي جلوگيري از ابتلا به کوويد–۱۹، واکسن مي‌زنند.

اين نظرسنجي از سوي خبرگزاري آسوشيتدپرس و مرکز تحقيقاتي NORC انجام شد و نتايج آن مشخص کرد که ۴۹ درصد آمريکايي‌هاي پرسش شونده از تمايل براي دريافت واکسن کرونا خبر دادند.  

۲۰ درصد نيز نسبت به دريافت واکسن کرونا نظر منفي داشتند و ۳۱ درصد گفتند که هنوز مطمئن نيستند و تصميمي در اين مورد اتخاذ نکرده‌اند.

اين نظرسنجي نشان داد که واکسن کرونا در آمريکا از محبوبيت واکسن سالانه آنفلوانزا برخوردار نيست و مردم اين کشور نسبت به دريافت واکسن کرونا بسيار محتاط هستند.دويچه وله
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: