کد خبر: ۲۵۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 30
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا ؛
در ماه فوریه حدود یک درصد از افرادی که به علت علائمی همانند تب در بیمارستان های ایالت واشنگتن تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته اند ، آلوده به ویروس کرونا بودند
شفاآنلاین>سلامت>مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در گزارشی اعلام کرد، شیوع گسترده و مداوم بیماری کرونا در آمریکا از فرد آلوده به فرد سالم ممکن است از اواخر ماه ژانویه تا اوایل ماه فوریه یا به عبارتی پیش از اعلام افزایش ناگهانی مبتلایان رخ داده باشد.

 به گزارش شفاآنلاین،در آمریکا نخستین ابتلاء فرد به ویروس کرونا در اواخر ماه فوریه گزارش شده و در ماه مارس به شکل ناگهانی در ایالت نیویورک و دیگر ایالتهای آمریکا گسترش یافته است. 

 مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا برای شناسایی زمان دقیق شیوع ویروس کرونا در آمریکا ،‌ داده های پزشکی چندین ایالت از جمله ایالت کالیفرنیا و ایالت واشنگتن که نخستین مبتلا به بیماری کرونا از این ایالت گزارش شده ، بررسی و افراد آلوده را ردیابی کرده است. 

در ماه فوریه حدود یک درصد از افرادی که به علت علائمی همانند تب در بیمارستان های ایالت واشنگتن تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته اند ، آلوده به ویروس کرونا بودند.  

 نتایج بررسی های نشان می دهد که علائمی همانند تب روز سی و یکم ماه ژانویه در ایالت کالیفرنیا بروز کرده است و ویروس کرونا در دو جسد که در اوایل ماه فوریه جان خود را از دست داده بودند ، شناسایی شده است. 

با بررسی دقیق ژنوم ویروس کرونا مشخص شد که عامل ابتلاء به ویروس کرونا همان افرادی بودند که از ووهان چین به آمریکا برگشتند و بدین ترتیب شیوع مداوم ویروس کرونا از فرد آلوده به فرد سالم از اواخر ماه ژانویه تا اوایل ماه مارس رخ داده است. 

 مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا اعلام کرد ، برای مهار شیوع ویروس کرونا و همچنین به منظور شناسایی افراد آلوده به ویروس کرونا ‌لازم است که سیستم تحقیقاتی به منظور بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا تهیه شود.  ان اچ کی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: