کد خبر: ۲۵۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 29
این پیام نقض کننده مقررات توئیتر در باره پرهیز و خودداری از تشویق خشونت است. اما کاربران این شبکه پس از خواندن پیام هشدار آمیز توئیتر، می توانند به پیام ترامپ دسترسی یابند
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در پی پوشانده شدن پیام‌های توتیتری اش از سوی شرکت توئیتر، با خشم به این شبکه اجتماعی حمله و تهدید به متوقف کردن فعالیت آن کرد.

به گزارش شفاآنلاین، توئیتر در برچسب هایی که روی ۲ پیام توئیتری اخیر ترامپ قرار داده، درباره تمجید و تشویق خشونت، هشدار داده است.

 ترامپ در پی این اقدام توئیتر، در پیامی توئیتری نوشت که این شبکه جمهوریخواهان، محافظه کاران و رئیس جمهوری ایالات متحده را هدف قرار داده است و گلایه کرد که در مقابل انتشار دروغ ها و تبلیغات چین یا حزب دمکرات آمریکا که به نظر  وی چپ افراطی به شمار می رود، هیچ اقدامی نمی کند و خواستار اعمال مقررات در فعالیت های این شبکه اجتماعی شد.

ترامپ در پیامی توئیتری که ساعت یک بامداد جمعه به وقت محلی در واکنش به شورش و ناآرامی در مینیاپولیس در اعتراض به کشته شدن مرد سیاهپوستی به نام جرج فلوید به دست یک افسر پلیس منتشر کرد، معترضان را اراذل و اوباش نامید و تهدید کرد که به آنها تیراندازی خواهد شد و دولت فدرال اداره امور این شهر بزرگ ایالت مینه سوتا را در درست خواهد گرفت.

اما شرکت توئیتر چند ساعت بعد یک برچسب هشدارآمیز روی این پیام قرار داد که در ان نوشته بود: این پیام نقض کننده مقررات توئیتر در باره پرهیز و خودداری از تشویق خشونت است. اما کاربران این شبکه پس از خواندن پیام هشدار آمیز توئیتر، می توانند به پیام ترامپ دسترسی یابند.

این اقدام توئیتر در پی امضای یک فرمان اجرایی توسط ترامپ در روز گذشته (پنجشنبه) در واکنش به سیاست این شبکه اجتماعی برای بررسی و راستی آزمایی ۲ پیام توئیتری پیشین وی در باره رای گیری با پست الکترونیک، صورت گرفت.

در همین حال از هنگام کشته شدن یک سیاهپوست که توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود در مینیاپولیس، این شهر و چند شهر مهم دیگر ایالات متحده، شاهد هرج و مرج، خشونت و آشوب بوده است.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: