کد خبر: ۲۵۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 27
وضعيت اضطراري در توکيو پايتخت و منطقه هوکايدو از روز گذشته /دوشنبه/ لغو شد همزمان گزارش شده است شمار مبتلايان به کرونا در پايتخت و ديگر مناطق ژاپن رو به کاهش است
شفاآنلاین>اجتماعی>تلويزيون دولتي ژاپن اعلام کرد در پي لغو وضعيت اضطراري در سراسر ژاپن، اين کشور قصد دارد تا فعاليت هاي اجتماعي و اقتصادي خود را به طور مرحله اي از سر بگيرد.

به گزارش شفاآنلاین، دولت قصد دارد در حالي که ميزان ابتلا و ريسک شيوع بيماري در هر منطقه از کشور را ارزيابي مي کند، محدوديت ها را در بازه هاي حدوداً سه هفته اي کاهش دهد.

به کنسرت ها و نمايشگاه ها، با اعمال محدوديت بر تعداد شرکت کنندگان، اجازه برگزاري داده خواهد شد اين محدوديت ها به گفته دولت طي چند مرحله برداشته خواهد شد.

ورزش هاي حرفه اي از جمله بازي هاي فوتبال «جي ليگ»  مي توانند از روز ۱۹ ژوئن/ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹/ البته ابتدا در استاديوم هاي خالي شروع به کار کنند شمار تماشاچيان به تدريج افزايش خواهد يافت.

دولت همچنين قصد دارد از روز اول اوت /۱۱ مرداد ۱۳۹۹ / به رويدادهاي ورزشي با هر اندازه اي اجازه برگزاري دهد به شرط آن که تعداد جمعيت تماشاگران کمتر از ۵۰ درصد ظرفيت محل برگزاري باشد.

از مکان هاي اجراي زنده موسيقي و اماکن تفريحي زندگي شبانه هم خواسته شده تا کماکان بسته باقي بمانند تا کارشناسان روش هاي جلوگيري از ابتلا در اين مکان ها را بررسي کنند به احتمال به اين مکانها اجازه داده خواهد شد تا از روز ۱۹ ژوئن کار خود را از سر بگيرند.

وضعيت اضطراري در توکيو پايتخت و منطقه هوکايدو از روز گذشته /دوشنبه/ لغو شد همزمان گزارش شده است شمار مبتلايان به کرونا در پايتخت و ديگر مناطق ژاپن رو به کاهش است و وضعيت سامانه هاي بهداشتي کشور بهبود يافته است.ان اچ کي
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: