کد خبر: ۲۵۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 27
به دنبال شيوع ويروس کرونا و با کاهش شاخص‌هاي اقتصادي در بازارهاي جهاني، سهام بورس نيويورک نيز سقوط کرده است
شفاآنلاین>سلامت>بورس اوراق بهادار نيويورک که به قلب نمادين وال استريت معروف است، بامداد روز چهارشنبه بعد از دو ماه تعطيلي به علت شيوع ويروس کرونا بازگشايي شد.  

به گزارش شفاآنلاین،بازگشايي قلب وال استريت بعد از دو ماه تعطيلي، بورس اوراق بهادار آمريکا در حالي با حضور اندرو کومو فرماندار و مقامات بورس نيويورک بازگشايي شد که تمام افراد در تالار اين بورس به دليل شيوع ويروس کرونا از ماسک محافظتي دهان استفاده مي کردند.  

بورس اوراق بهادار نيويورک که براي وال استريت و اقتصاد آمريکا بسيار مهم است، در حالي بعد از دو ماه بازگشايي مي‌شود که ايالت متحده گام‌هاي کاهش محدوديت‌هاي جلوگيري از بيماري کوويد ۱۹ را به تدريج طي مي‌کند.  

بر اساس تصميم مسئولان بورس اوراق بهادار آمريکا، تنها ۸۰ معامله گر از شرکت‌هاي کوچک در نخستين دور از راه‌اندازي مجدد اين بورس مجاز به معامله بودند.  

به دنبال شيوع ويروس کرونا و با کاهش شاخص‌هاي اقتصادي در بازارهاي جهاني، سهام بورس نيويورک نيز سقوط کرده است.  

دولت ترامپ در حالي به دنبال کاهش محدوديت‌هاي جلوگيري از شيوع کرونا است که براساس آخرين اخبار منتشر شده، شمار جان باختگان مبتلا به ويروس کوويد ۱۹تا شامگاه امروز (سه شنبه) ‌در آمريکا به يکصد هزار و ۹۰ نفر رسيده‌است.  

به گزارش وب سايت آمار ورد ميتر که آخرين آمار بدست آمده مبتلايان به ويروس کرونا در سراسر جهان را منتشر مي‌کند، شمار مبتلايان بيماري کوويد ۱۹ در آمريکا به يک ميليون و ۷۱۳ هزار و ۸۵۶ نفر و شمار جان باختگان تا شامگاه سه شنبه به يکصد هزار و ۹۰ نفر رسيده است.خبرگزاري فرانسه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: