کد خبر: ۲۵۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 20
امروزه به خاطر حضور تمامی افراد در منزل و تفاوت سلیقه ها و فعالیت های روزانه هر کس، تعداد مشکلات بین افراد در خانه بالا رفته است و مزاحمت هایی برای یکدیگر ایجاد کرده اند که حتی ناخواسته موجب از بین رفتن آرامش شده است
شفاآنلاین>سلامت>در دوران قرنطینه شرکت هایی مثل NETFLIX هستند که رشد بسیار زیادی در بازار جهانی کردند اما هر روز اسم استارتاپ های جدیدی رو می شنویم که در همین شرایط قرنطینه با ایده ای خلاقانه محصول و خدماتی را روانه بازار کردند که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. در این مقاله به بررسی استارتاپ "GLOBE”  می پردازیم که توجه بسیار زیادی را به خود معطوف کرده است.

به گزارش شفاآنلاین، استارتاپ GLOBE  در June2019  توسط Emmanuel Bamfo و Eric Xu بنیان گذاری شد. این استارتاپ قرار بود خدماتی مشابه با Airbnb  (اجاره منزل به مدت چند روز برای مسافرانی که به نقاط مختلف جهان سفر می کنند و به جای اسکان در هتل در خانه های بومی اقامت می کردند) ارائه دهد با این تفاوت که مشتریان به مدت چند ساعت به جای چند روز منزل را اجاره کنند حالا چه در نیویورک باشند چه در سانفرانسیسکو و یا لندن.
 
امروزه به خاطر حضور تمامی افراد در منزل و تفاوت سلیقه ها و فعالیت های روزانه هر کس، تعداد مشکلات بین افراد در خانه بالا رفته است و مزاحمت هایی برای یکدیگر ایجاد کرده اند که حتی ناخواسته موجب از بین رفتن آرامش شده است.

 یک نفر جلسه ای آنلاین دارد، دیگری مشغول تماشای تلویزیون است و دیگری با دستگاه همزن و با صدای بلند آشپزی می کند. در همین فضا اشخاص نیاز پیدا می کنند به: " چند ساعت آرامش در فضایی امن، بدون حضور شخص دیگر و جدا از استرس گرفتن ویروس کرونا".

 در حالت معمولی افراد به سرکار،کتابخانه، فضای کار اشتراکی و یا کافی شاپ یا پارک می روند و چند ساعتی خلوت می کنند. حال که ویروس کرونا تمام جامعه را در برگرفته چه باید کرد؟ دقیقا در همین حال نیاز به اپلیکیشن GLOBE  به وجود می آید.

استارتاپ GLOBE  نزدیک ترین واحد آپارتمانی را به شما نشان میدهد که صاحب خانه به دلیل خالی بودن و کسب درآمد آن را در GLOBE  جهت رزرو به مدت چند ساعت( اجازه اجاره به مدت شبانه روز وجود ندارد) قرار داده است. 

افراد با ارسال عکس از درجه تب و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی امکان رزرو این آپارتمان ها را دارند.تجربیات بسیار زیادی از آدم هایی با حوزه های فعالیت مختلف وجود دارد که آپارتمان های GLOBE را برای چند ساعت انتخاب کرده اند. 

از مدیر محصول یک شرکت مطرح گرفته که جهت برگزاری جلسه آنلاین خود برای 2 ساعت یک اتاق خالی را اجاره کرده تا جلسه خود را برگزار کند و یا دانشجویی که برای نوشتن مقاله ای نیاز به فضای متفاوت و ساکت دارد.

در حال حاضر 5500 میزبان و 10000 کاربر که امکان رزرو برایشان فعال است در GLOBE  وجود دارند و حدود 100 هزار نفر در لیست انتظار جهت تایید وضعیت و امکان رزرو حضور دارند تا پس از اطمینان از سلامت آنان دسترسی آنان به انتخاب آپارتمان ها باز شود.

 در 9 هفته اخیر حساب کاربری 20 هزار نفر تایید شده است و بنیان گذار GLOBE  می گوید نمی تواند تا زمانی که تعداد آپارتمان ها و فضا ها به حد مناسبی رشد کرده باشد و از لحاظ بهداشتی در حالت قابل قبول و فضا کاملا ضدعفونی باشد تعداد افرادی که می خواهند آپارتمان اجاره کنند را بالا ببرد و سعی در متوازن کردن میزان عرضه و تقاضا دارد. 

به طور میانگین به ازای هر ساعت اجاره افراد بین 50 تا 100 دلار پرداخت می کنند و هر روز شاهد افزایش استقبال نسبت به این ایده خلاقانه می باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: