کد خبر: ۲۵۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 12
شفاآنلاين:خانم دكتر خايف -متخصص بيهوشي اهل بوشهر -كه چندشب قبل از پرواز شركت هواپيمايي وارش اخراج شده بود،جزييات ماجرا را تشريح كرد.
به گزارش شفاآنلاين،وي در اين باره اظهار داشت:سلام خدمت همکاران و دوستان گرامی
با عرض پوزش از تاخیر در پاسخدهی به سوالات شما بزرگواران

متاسفانه خبر پخش شده صحت داشته و من فقط خیلی محترمانه و محرمانه از پرسنل پرواز خواهان حفظ اصل فاصله گذاری فیزیکی شدم. با توجه به اینکه صندلی خالی در هواپیما موجود بود و دو فرد کناری من در هواپیما حتی اصول ابتدایی ایمنی (ماسک ساده) رو نداشتن و مدام در حال صحبت با تلفن همراه بودند.

لازم به ذکر هست که من بیش از ۲۰ روز بود که هیچ شیفتی در هیچ بیمارستانی نداشتم و هیچگونه علامت بالینی نداشته و ندارم. صرفا به جهت اینکه شغل ما حساس هست (به خصوص ویزیت بیماران با ریسک بالا و دچار نقص ایمنی در ICU) و توضیح این موارد به کادر پرواز که ممکن است من به علت عدم رعایت فاصله فیزیکی مناسب ناقل بیماری بشوم (نه اینکه ناقل و یا مبتلا به بیماری هستم!!!) و بهتر است صندلی من رو با توجه به اینکه صندلی خالی در هواپیما موجود بود عوض کنند، با این برخورد غیر حرفه ای و توهین آمیز مواجه شده و از پرواز اخراج شدم به بهانه اینکه شما عنوان کردید که مبتلا و ناقل کرونا هستید!!!!

فقط این موضوع رو تصحیح کنم که من با هیچ خبرگزاری مصاحبه نکردم. صرفا یک سری توضیحات به ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حراست دانشگاه، رئیس انجمن بیهوشی و برخی از همکاران متخصص بیهوشی که جهت همدردی و پاسخ به این حرکت توهین‌آمیز با بنده تماس گرفتند دادم و از لحاظ قانونی این موضوع را حتما به جد پیگیری خواهم کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
خلبان از کی تا حالا دکتر شده که بدون تست میگه طرف کرونا داره احتمالا خواسته بگه منم یه چیزی بلدم اخه چرا با خودسری یه خلبان باید بیمارای این خانم که منتظر هستن ضرر کنن باید خیلی جدی اول با با خلبانش برخورد بشه بعد با هواپیماییش وگرنه از این به بعد هر خلبانی هر کسی که قیافه اش رو دوست نداره میگه کرونا داری میندازه بیرون همه دنیا دارن از پرستاران و دکترا تشکر میکنن این خلبان هم تشکر کرده
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: