کد خبر: ۲۵۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 06
روغن‌هایی که خاصیت افزایش دهنده میل جنسی دارند، به بیدار شدن میل جنسی کمک میکنند.

افزایش میل جنسی زنان با روغن اسانس گل سرخ


شفاآنلاین>سلامت>عطر بوی روغن اسانس گل سرخ با عشقبازی در رابطه زناشویی در ارتباط است.باعث افزایش میل جنسی زنان و کاهش استرس‌های جسمی و روانی می‌شود.

 

این روغن را با یک روغن پایه طبیعی مخلوط کرده برای لذت بردن از عطر و خواص آن بدن شریک خود را با این روغن ماساژ دهید.

 

روغن عنصل

برای درمان اختلالات نعوظ آقایان و افزایش حجم باید هر شب روغن عنصل به کف هر دوپا مالیده شود. ( قابل توجه است که پا نباید تا صبح بر روی زمین قرار بگیرد.)

 

برای تقویت اثر بهتر است نیم ساعت قبل نزدیکی اندام تناسلی باروغن چرب شود.

 

برای مشکل سرد مزاجی بانوان و مشکلات خشکی واژن و مقاربت دردناک یک ساعت قیل از نزدیکی به صورت موضعی ناحیه ی کلیتوریس چرب شود. (همچنین تحقیات ما نشان داده ماساژ سینه ها به صورت موضعی روزی دوبار به افزایش سایز توده ی پستانی کمک کرده است)


روغن زیتون

امروزه مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی در غالب یک روش طبیعی برای اینکه بتوان تاثیرات خوبی در افزایش حجم این اندام برجای گذاشت در میان مردان بسیار رایج شده است. گرچه بانوان نیز می توانند از این راهکار به جهات مختلف بهره مند شوند و برای رفع خشکی واژن و … از آن استفاده نمایند.

 

روغن سیاه دانه

ناتوانی جنسی، زود انزالی، و همچنین اختلالات نعوظ بعضی از اختلالات جنسی رایج می باشند که مردان با آن‌ ها مواجه هستند. جالب است بدانید سیاه دانه درمان طبیعی شناخته شده‌ ای برای درمان ناتوانی جنسی مردان و همچنین تقویت میل جنسی است!

 

گل سرخ یا رز

زنان عاشق این بو هستند. براي بالابردن میل جنسی آنها ، گفته ميشود که مردان روغن با بوی گل سرخ را بر روی سوراخ بینی، کف دست، پشت گوش و بین ریش های خود می مالند.


روغن اسانس اسطوخودوس 

روغن اسانس اسطوخودوس یا لاوندر به علت عطر متمایزی که دارد آرامش بخش و تقویت کننده است به بهبود خلق و خو در زمان و بعد از رابطه جنسی کمک می کند.

 

باعث کاهش استرس و افزایش جرقه های جنسی می شود. به علاوه به افزایش گردش خون و حساسیت اندام های جنسی کمک می کند.

 

این روغن اسانس را با روغن پایه مثل زیتون یا بادام مخلوط کرده و پوست را ماساژ دهید. همچنین می توانید چند قطره از آن را به آب وان حمام اضافه کرده و از عطر آن هنگام حمام دونفره استفاده کنید. می توانید چند قطه از آن را در بخور ریخته و فضا را معطر کنید.

 

روغن زالو

روغن زالو یک ابزار قدرتمند برای غلبه بر انزال زودرساست. روغن زالو مقدار زیادی نیتریک اکسید (NO) و هیرودین دارد که جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش می‌دهد. اکسید نیتریک می‌تواند به عنوان یک داروی ویاگرا عمل کند.

 

زنانی که از کمبود میل جنسی یا تحریک جنسی بسیار کم رنج می‌برند می‌توانند مشکلات خود را با روغن زالو حل کنند. برای بیشترین تأثیر، روغن زالو باید روی واژن و اندام جنسی زنانه مالیده شود.


بیتوته

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: