کد خبر: ۲۵۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 23
با دستگيري اين فرد محتکر مقادير فراوان اقلام بهداشتی سلامت محور از قبیل: 9هزار ماسک N95، 6 هزار بطري محلول ضدعفوني کننده، 30 هزار دستکش لاتکس و یک هزار و 800 پک بهداشتي کشف شد
شفاآنلاین>سلامت>معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت از کشف 9هزار ماسک N95، 6 هزار بطري محلول ضدعفوني کننده، 30هزار عدد دستکش لاتکس و یک هزار و 800 پک بهداشتي احتکاري از انباري در حوالي خيابان نجات الهي به ارزش 2 ميليارد ريال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ نادر مرادي  بيان داشت: روز گذشته با دريافت خبري مبني بر اين که فردی در انبار منزل شخصي اش در حوالي خيابان نجات الهي مقادیر فراوانی اقلام بهداشتی سلامت محور جمع آوری و دپو کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تيمي از ماموران معاونت نظارت بر اماکن پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه تحقيقات پليسي نشان از صحت خبر داشت، گفت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری وی اخد شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با هماهنگي قضائي دوم ارديبهشت ماه تیمی از مأموران براي دستگيري متهم به نشاني اعلامي اعزام شدند و موفق شدند با دستگيري اين فرد محتکر مقادير فراوان اقلام بهداشتی سلامت محور از قبیل: 9هزار ماسک N95، 6 هزار بطري محلول ضدعفوني کننده، 30 هزار دستکش لاتکس و یک هزار و 800 پک بهداشتي کشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت در پايان با اشاره به اينکه کلیه اموال کشف شده به نماينده سازمان غذا و دارو تحويل داده شد، گفت: کارشناسان ارزش ريالي کالاي کشف شده را 2ميليارد ريال براورد و متهم پس از تحقيقات اوليه و اعتراف به جرم ارتکابي به دادسراي جرايم پزشکي و دارويي معرفي شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: