کد خبر: ۲۵۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 14
علیرغم شیوع ویروس کرونا تمامی اقدامات مرتبط با رعایت کامل اصول و پروتکل های بهداشتی و ایمنی در سطح مراکز درمانی به‌خصوص بیمارستان شفا برای بیماران و همچنین پرستاران بخش دیالیز انجام شده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای انجام دیالیز در این مدت وجود ندارد
شفاآنلاین>سلامت>مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از انجام بیش از 2000 خدمت دیالیز برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر سیدمجتبی اکرم با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال گذشته دو هزار و411 مورد دیالیز برای بیماران مراجعه کننده به بیمارستان تامین اجتماعی شفا انجام شده است.

وی با بیان اینکه 10 درصد هزینه خدمات سرپائی در بیمارستان شفا مربوط به انجام دیالیز برای بیماران است گفت: تا پایان سال 1398 بیش از 8 میلیارد و ششصد میلیون ریال بابت انجام دیالیز برای بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شفاء سمنان هزینه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه دیالیز تأمین اجتماعی در استان با چهار تخت فعال در دو شیفت صبح و عصر ارائه می شود خاطرنشان کرد: در سال گذشته دو هزار و 411 جلسه دیالیز در بیمارستان شفاء با میانگین ریالی هر پرونده سه میلیون و 600 هزار ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا تمامی اقدامات مرتبط با رعایت کامل اصول و پرتکل های بهداشتی و ایمنی در سطح مراکز درمانی به‌خصوص بیمارستان شفا برای بیماران و همچنین پرستاران بخش دیالیز انجام شده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای انجام دیالیز در این مدت وجود ندارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان یادآوری کرد:بخش دیالیز بیمارستان تأمین اجتماعی شفا با زیربنایی به متراژ 400 متر مربع و اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در اسفندماه سال 94 مورد بهره برداری قرار گرفت.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: