کد خبر: ۲۵۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 09
سیر مواد ضد باکتریال دارد که می تواند کمک کننده باشد و در پس زدن ویروس و دوم اینکه موادی در سیر وجود دارد که باکتریوم و باکتری های دستگاه گوارش مارا از بین می برد
شفاآنلاین>سلامت>در خیلی از موارد توصیه هایی را می شنویم که ممکن است در زمانی که فرد قرنطینه است یا حتی زمانی که به ویروس آلوده شده است اولین و مهم ترین توصیه مصرف سیرباشد .

به گزارش شفاآنلاین،دیده می شود در خیلی از موارد توصیه هایی را می شنویم که ممکن است در زمانی که فرد قرنطینه است یا حتی زمانی که به ویروس آلوده شده است اولین و مهم ترین توصیه مصرف سیرباشد .

بنده هم مصرف سیر را توصیه می کنم که از سیر استفاده شود سیر مواد ضد باکتریال دارد که می تواند کمک کننده باشد و در پس زدن ویروس و دوم اینکه موادی در سیر وجود دارد که باکتریوم و باکتری های دستگاه گوارش مارا از بین می برد و مصرف آن بسیار مفید است چون قدرت باکتریایی دستگاه گوارش ما را افزایش می دهد و ایمنی بدن ما را افزایش می دهد.

بنابراین مصرف سیر بسیار خوب است چون در دوران قرنطینه بیرون هم نمی رویم و به راحتی می شود که از سیر استفاه کرد.

مطلب بعدی الکل است که باید در موردش صحبت شود . الکل ماده باکتری کش و ویروس کش است ولی این به آن معنا نیست که اگر ما الکل را بنوشیم این می تواند برود در بدن ما و باکتری کشی کند .

این باور غلط که خیلی افراد متاسفانه دارند و از الکل استفاده می کنند و الکل هایی که در بازار ایران است استاندارد نیست و الکل های صنعتی هستند که داخل اش متانول دارد و شاهد هستیم که تعداد زیادی از هم وطنان ما با نوشیدن این الکل ها دچار مسمومیت شده اند یا جانشان را از دست داده اند.

 حتی اگر الکل استاندار باشد یا نوشیدنی های الکلی با عدم وجود متانول و یا مطمئن باشیم که داخل آن ها متانول وجود ندارد نمی تواند باعث کم کردن خطر بیماری شود و یا ویروس را در بدن از بین ببرد بنابراین اصلا توصیه نمی کنیم که از نوشیدن الکل استفاده کنید.

مطلب بعدی استفاده از شیر و لبنیات است . خیلی از افراد می پرسند شیر و لبنیات طبیعت اش سرد است و باعث بیشتر شدن خطر بیماری می شود و بهتر است به چای دارچین اضافه کنید به غذاهایتان زنجبیل اضافه کنید و به برنج زیره بزنید .

ولی به نظر میاد شیر نمی تواند به اندازه ماست با توجه به خنکی هوا خطرناک باشد. بنابراین از شیر استفاده کنید و اگر مشکل اضافه وزن ندارید می توانید به آن کمی عسل بیفزایید.

و می توانید ماست را به میزان کمتری استفاده کنید. مطلب بعدی که بسیار توصیه می کنم به آن دقت کنید که غذاهای که خنک هستند اصلا استفاده نکنید.

من شدیدا توصیه می کنم به هیچ وجه بستنی و دسرهای سرد استفاده نکنید چون غذاهای سرد می تواند ویروس هایی که در دستگاه تنفسی ما ممکن است ورود کرده باشد با همین خوردن بستنی در هوایی که به نسبت خنک است ویروس را زنده و قدرتمند کند و فعالیت آنها را بیشتر کند و همین سرماخوردگی ناشی از بستنی خوردن ما را دچار دردسر کند.

وباعث شود ایمنی بدن پایین بیاید و ممکن است ویروس کرونا هم از این موقعیت استفاده کند و فرد را بیمار کند به همین خاطر از نوشیدنی های بسیار سرد دسرهای خنک و نوشیدنی های یخی پرهیز کنید و سعی کنید آب معمولی بنوشید و به هیچ عنوان از یخ در نوشیدنی هایتان استفاده نکنید.زندگی آنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: