کد خبر: ۲۵۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 08
مدیر ارشد اجرایی توئیتر همچنین اعلام کرده حتی پس از برطرف شدن پاندمیک کووید ۱۹ او به سرمایه گذاری در پروژه‌هایی با محوریت سلامت و تحصیل دختران و غیره سرمایه گذاری می‌کند
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>جک دورسی مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرده یک میلیارد دلار برای مقابله با پاندمیک کووید ۱۹ کمک می کند. این رقم معادل ۲۸ درصد کل ثروت دورسی است.

به گزارش شفاآنلاین،جک دورسی بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرده یک میلیارد دلار به مقابله با پاندمیک کووید ۱۹ کمک می‌کند.

دورسی این خبر را دریک پیام توئیتری اعلام کرد. او قصد دارد یک میلیارد دلار از سهم خود در شرکت «اسکوئر»(Square) را از طریق یک شرکت جدید با مسئولیت محدود به نام «استارت اسمال» برای مقابله با ویروس کرونا سرمایه گذاری کند. این رقم معادل ۲۸ درصد کل ثروت جک دورسی به حساب می‌آید.

دورسی درباره این کمک مالی خود شفاف سازی کرد و گفت: هرگونه کمک مالی به طور مستقیم از شرکت استارت اسمال انجام می‌شود. او افزود: تمام نقل و انتقالات مالی، فروش و گرنت ها به طور عمومی قابل بررسی است.

طبق اسنادی که دورسی به اشتراک گذاشته او در حال حاضر ۱۰۰ هزار دلار به مؤسسه Americas Food Fund کمک مالی اهدا کرده است. این مؤسسه وعده‌های غذایی برای افرادی فراهم می‌کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت فشار مالی قرار دارند.

مدیر ارشد اجرایی توئیتر همچنین اعلام کرده حتی پس از برطرف شدن پاندمیک کووید ۱۹ او به سرمایه گذاری در پروژه‌هایی با محوریت سلامت و تحصیل دختران و غیره سرمایه گذاری می‌کند.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: