کد خبر: ۲۵۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 04
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: تاکنون 11 هزار نفر از افرادی که دارای بیماری کرونا هستند در مراکز درمانی این سازمان بستری شده‌اند.

شفاآنلاین>اجتماعی>ابوالفضل آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون بیش از 11 هزار نفر در بیمارستان‌های ملکی سازمان تأمین اجتماعی بستری شده‌اند که از این تعداد 8 هزار نفر بهبود پیدا کرده‌اند و هزار و 300 نفر بیمار هم در کل کشور در حال حاضر بستری هستند.

به گزارش شفاآنلاین:آفریده خاطرنشان کرد: سه روز بعد از بهبود و ترخیص بیماران کرونایی از سوی مراکز درمانی تأمین اجتماعی مجددا با آنها تماس حاصل می‌شود و پیگیر سلامتی آنها هستیم.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر مراکز درمانی تأمین اجتماعی با کمبود دارو و تجهیزات مواجه هستند که درخواست ما از وزارت بهداشت این است با توجه به تمامی محدودیت‌ها و مشکلاتی که دارد به مراکز درمانی تأمین اجتماعی هم توجه داشته باشد و داروهای ضد ویروسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار این مراکز قرار دهند.

آفریده افزود: مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور پشتیبان وزارت بهداشت هستند و بر اساس پروتکل‌های ابلاغ شده عمل می‌کنند.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: