کد خبر: ۲۵۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 03
ساداتی‌نژاد:
جواد ساداتی‌نژاد، اظهار کرد : اگر مردم در خانه بمانند زنجیره گسترش ویروس قطع خواهد شد با این کار می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

شفاآنلاین>اجتماعی>نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در خانه بمانند، گفت که امروز بزرگترین امر به معروف ماندن مردم در خانه‌ها است.

جواد ساداتی‌نژاد، با تاکید بر این‌که مردم باید برای کنترل کرونا از تردد در سطح شهر پرهیز کنند، افزود: اگر مردم در خانه بمانند زنجیره گسترش ویروس قطع خواهد شد با این کار می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

وی با طرح پیشنهادی برای جلوگیری از تردد مردم در سطح شهر، اظهار کرد: هیات‌ها، تشکل‌ها، NGO‌ها و مساجد به میدان بیایند و اقلام مورد نیاز مردم را خریداری کرده و تحویل آنها  دهند همچنین هیات‌های فرهنگی و جوانان هم می‌توانند برای ضدعفونی کردن شهر کمک کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هیات‌های مذهبی و مساجد هم محتواهای فرهنگی را به خانه‌ها برده و از طریق تهیه محتوای فرهنگی مردم را در خانه‌ها سرگرم کنند تا با چنین تمهیداتی از جلوی تردد مردم در سطح شهر جلوگیری شود.

ساداتی‌نژاد با بیان این‌که بزرگترین امر به معروف ماندن در خانه است، اظهار کرد: جوان‌ها به کمک سالمندان رفته و مایحتاج آنها را تامین کنند تا آنها مجبور به بیرون آمدن از خانه نشوند با کمک یکدیگر می‌توانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم البته که دولت هم باید با تمامی ظرفیت از وزارت بهداشت پشتیبانی کند تا در کنار تامین نیروی انسانی و تجهیزات لازم و وجود اعتبارات مالی از این شرایط بحرانی عبور کنیم.ایسنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: