کد خبر: ۲۵۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 02
دکتر مجید فرهاد، پزشک اهل کاشان، پس از دوهفته مبارزه با کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری چشم از جهان فروبست.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی شهادت دکتر مجید فرهاد اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش شفاآنلاین،در پیام سید علیرضا مروجی آمده است: خبر آسمانی شدن ، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر مجید فرهاد موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکاران گردید.

شهید خدمت دکتر مجید فرهاد سالیان متمادی را عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق در راه مداوای بیماران گام نهاد. او که دغدغه اش سلامتی مردم بود، و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در منطقه کاشان و آران و بیدگل ، درما ن و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کرونا ویروس را آغاز نمود و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید و عاقبت به خیر و الگوی ما شد.

شهید راه سلامت و خدمت، دکتر مجید فرهاد در معامله بی دغدغه با خداوند حکیم چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت شایسته او بود چراکه خداوند این چنین افراد شایسته ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می شود. وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، قطعا وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین تر می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن شهید راه خدمت و سلامت،دکتر مجید فرهاد به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی،بخصوص کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف کاشان، غفران و رضوان الهی را برای آن سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر صابران را طلب می نمایم.

همواره یاد و خاطره این پزشک خوش نام و خوش عاقبت در یاد ما ماندگار خواهد بود. فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: