کد خبر: ۲۵۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 31
صدای ماما با شماره ۶۱۰۵۴۰۰۱ - ۰۲۱ هر روز صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به سوالات شما پاسخ خواهد داد
شفاآنلاین>سلامت> استادان گروه‌های روانپرستاری و مامایی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران با راه‌اندازی خط‌های تلفنی صدای پرستار و صدای ماما در شرایط بحرانی کنونی و شیوع کووید ۱۹ اقدام به ارائه مشاوره رایگان تلفنی و خدمات مشاوره درمورد کرونا می‌کنند.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، صدای پرستار با شماره  ۶۱۰۵۴۰۰۲ - ۰۲۱  هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به سوالات شما در زمینه های مراقبت کودکان، مراقبت و مشاوره سلامت روان، فوریت ها و مسمومیت ها، مراقبت از بیمار در منزل، سلامت جامعه و سالمندان، ضعف ایمنی (دیابت و شیمی درمانی) و مراقبت بیماران کلیوی و دیالیزی پاسخ خواهد داد.

همچنین صدای ماما با شماره ۶۱۰۵۴۰۰۱ - ۰۲۱ هر روز صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

همچنین گروه روان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راستای رسالت حفظ سلامت روان جامعه و حمایت روانی هم میهنان گرامی در شرایط بحرانی حال و شیوع کووید ۱۹ اقدام به برقراری مشاوره رایگان تلفنی تا اطلاع ثانوی جهت کنترل استرس و اضطراب و سوگ ناشی از دست دادن عزیزان کرده است.

عموم هم میهنان گرامی بخصوص همکاران محترم و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند به شرح زیر از خدمات مشاوره بهره مند شوند.  

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه اعلام کرد: تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: