کد خبر: ۲۵۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 31
سارا گلستانی بیان کرد: افکار منفی گرایانه فقط در این حد می‌تواند روی فرد تاثیر بگذارد که اگر زیادی به چاقی فکر کنند و اضطراب داشته باشند رفتار پر خوردی را تشدید می کنند و در نتیجه چاق‌تر بشوند.

شفاآنلاین>سلامت>سارا گلستانی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده در پاسخ به این سوال که آیا افکار منفی گرایانه درباره چاقی منجر به بروز چاقی می شود یا خیر؟ گفت: افراد وقتی اضطراب داشته باشند این اضطراب می‌تواند آنها را به سمت پر خوری سوق دهد که در نهایت این پر خوردی منجر به چاقی شود.

به گزارش شفاآنلاین:این کارشناس مشاوره خانواده در ادامه بیان کرد: افکار منفی گرایانه فقط در این حد می‌تواند روی فرد تاثیر بگذارد که اگر زیادی به چاقی فکر کنند و اضطراب داشته باشند رفتار پر خوردی را تشدید می کنند و در نتیجه چاق‌تر بشوند.

گلستانی افزود: اما اینکه فرد فقط افکار منفی گرایانه داشته باشد بدون اینکه منجر به پر خوری شود و در حد مراقبت و توجه باشد قائدتا منجر به چاقی نخواهد شد و می‌تواند به رژیم لاغری نیز کمک کند، ولی اگر افکار آن‌ها وسواسی و آزار دهنده باشد آسیب زا است و ممکن است بیشتر چاق شوند و کمتر بتوانند به رژیم متعهد بمانند.میزان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: