کد خبر: ۲۵۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 30
امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم
شفاآنلاین>سلامت>رییس قوه قضائیه رویکرد جدید ضد فساد در وزارت بهداشت را قابل تقدیر دانست و گفت: در هر دستگاهی که مدیرانش ضدفساد باشند، فساد آنجا لانه نمی کند.

به گزارش شفاآنلاین،آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی  که عصر یکشنبه  دهم فروردین با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور انجام شد، از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا و نیز تمهیدات اتخاذشده برای حفظ امنیت شهروندان در تعطیلات نوروزی تمجید کرد.

رییس قوه قضاییه از دست اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کویید ۱۹ تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

بر اساس این گزارش، نکته دیگری که در تماس تلفنی آیت الله رئیسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود.

رئیس قوه قضائیه با تمجید از تمهیدات اندیشیده شده در شورا‌های تامین استانی، اظهار داشت: نظر به گزارش‌های ارائه شده، اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده است و باید بخاطر تصمیم‌های اتخاذ شده برای مقابله با جرایم سازمان یافته و تامین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شورا‌های تامین استان‌ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی همچنین در جلسه شورای عالی قوه قضائیه خطاب به وزیر بهداشت گفت: لازم است همکاری کادر درمانی وزارت بهداشت با سازمان زندان ها در ایجاد سلامت و مصون سازی محیط زندان و اطمینان بخشی به خانواده های زندانیان تداوم یابد.

رئیسی اظهار داشت: اگر به نظر تخصصی وزارت بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری و ایجاد محدودیت های اجتماعی زودتر توجه می شد و قبل از عید اجرا می شد، کنترل کرونا سرعت می یافت.

وی خاطرنشان کرد: عنصر زمان در کنترل بیماری های مسری تعیین کننده است و مردم پس از اطلاع از اراده قطعی مسولان، همکاری کردند.

رییس قوه قضائیه گفت: دولت هر چه زودتر بایدها و نبایدهای بهداشتی اداره ها، مساجد، مدارس و بازار  را تدوین و ابلاغ کند.ایران آنلاین 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: