کد خبر: ۲۵۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 29
وزیر بهداشت در حکمی دکتر محمد آسائی را به عنوان رییس گروه جمع آوری اطلاعات و مستندات بیماری کووید ۱۹ از اول تا نهایت مهار بیماری منصوب کرد
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد آسائی را به عنوان رییس گروه جمع آوری اطلاعات و مستندات بیماری کووید ۱۹ از اول تا نهایت مهار بیماری منصوب کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد آسائی را به عنوان رییس گروه جمع آوری اطلاعات و مستندات بیماری کووید ۱۹ از اول تا نهایت مهار بیماری منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر محمد آسائی- مشاور محترم در امور بهداشتی

از آنجا که مستندسازی و جمع آوری اطلاعات و داده های ناشی از اپیدمی COVID۱۹ ضروریست لذا جنابعالی بعنوان رییس گروه جمع آوری اطلاعات و مستندات بیماری از اول تا نهایت مهار بیماری منصوب می شوید.

شایسته است با استفاده از کلیه ظرفیت های کشور و تشکیل گروه های جمع آوری مستندات در دانشگاه‌های علوم پزشکی و انتخاب مدیررابط استانی با نظر جنابعالی و همچنین همکاری و مشارکت کلیه معاونت های ستادی به خصوص کسب اطلاع روزانه از دستاوردهای جناب آقای دکتر حق دوست رییس محترم گروه علمی اپیدمیولوژی بیماری به این امر مهم اهتمام ورزید.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: