کد خبر: ۲۵۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 27
سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: همه‌ی کسانی که از نظر رشته تحصیلی جزء گروه پزشکی و پیراپزشکی هستند اعزام می‌شوند.
شفاآنلاین>اجتماعی>با شروع اعزام مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت وظیفه عمومی، برخی از مشمولان رشته‌های دامپزشکی و ... درباره اعزام شدن یا نشدن خود سوالاتی دارند.

به گزارش شفاآنلاین:در همین راستا سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اعزام مشمولان دامپزشکی به سربازی اظهار کرد: همه‌ی کسانی که از نظر رشته تحصیلی جزء گروه پزشکی و پیراپزشکی هستند اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: معمولا دامپزشکان هم شامل حالشان می‌شود، اما در مجموع کلیه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی باید مراجعه کنند که خود این گروه‌ها چندین رشته هستند.

او بیان کرد: ممکن است فردی در رشته آزمایشگاه، بهداشت عمومی، بهداشت فردی، دندانپزشکی<Dental> و ... باشد و در حال حاضر همه‌ی افراد در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح کاربرد دارند.

سردار مهری با اشاره به اینکه دامپزشکان هم جز گروه پزشکی هستند، گفت: به کلیه افراد رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی به صورت تلفنی گفته شده و اگر کسی شک دارد، می‌تواند با مراجعه به سازمان وظیفه عمومی ناجا، مدرک خود را ارائه دهد.باشگاه خبرنگاران جوان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: