کد خبر: ۲۵۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 26
باید تعداد بیشتری تخت بیمارستانی وجود داشته باشد، زیرا پیش بینی می‌شود تخمین‌های قبلی درباره کاهش شیوع این ویروس نادرست باشد
شفاآنلاین>سلامت>فرماندار نیویورک گفت که شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این ایالت هر سه روز دوبرابر می‌شود.  

به گزارش شفاآنلاین، "اندرو کومو" در یک کنفرانسی خبری اعلام کرد: میزان پیش بینی شده مبتلایان ویروس کرونا در حال افزایش است و هم اکنون هر سه روز شمار مبتلایان دوبرابر می‌شود.  

کومو همچنین در مورد تلاش‌های صورت گرفته برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: ما آزمایشات را به بالاترین سطح در کشور افزایش داده‌ایم و ما تمام داروهای جدید درمانی را امتحان می‌کنیم.  

فرماندار نیویورک در کنفرانس خبری طی سخنانی هشدار داد که باید تعداد بیشتری تخت بیمارستانی وجود داشته باشد، زیرا پیش بینی می‌شود تخمین‌های قبلی درباره کاهش شیوع این ویروس نادرست باشد.  

کومو از بیمارستان‌ها خواست ظرفیت تخت خود را بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش دهند.

با شیوع ویروس کرونا در ایالت نیویورک، فرماندار این ایالت تاکید کرد که به ماسک و هواکش‌های بیشتری نیاز دارد به گونه‌ای که در حال حاضر هفت هزار  ونتیلاتور در بیمارستان‌ها وجود دارد اما نیاز مراکز درمانی به این دستگاه‌های حیاتی برای بیماران کرونایی حدود ۳۰ هزار فقره است.

فرماندار نیویورک همچنین خواستار افزایش کادر پزشکی و حتی بازگشت بازنشستگان در بیمارستان‌ها شد.  

شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در ایالت نیویورک هم اکنون در حدود ۲۵ هزار و ۶۶۵ نفر است که در مقایسه با کالیفرنیا، فلوریدا و دیگر ایالت‌های آمریکا رتبه بالاتری دارد. 

همچنین نتایج حاصل از نظرسنجی‌های جدید حاکی است ۷۰ درصد آمریکایی‌ها به شدت نگران مبتلا شدن به بیماری کرونا هستند و بسیاری نیز در پی شیوع این ویروس در آمریکا، نسبت به آینده مالی خود در صورت ادامه شیوع این بیماری، دلواپس هستند.  

تارنمای خبری آمریکایی «ریل کلیر پالتیکس»  (realclearpolitics) روز دوشنبه با انتشار این خبر گزارش داد:  نظرسنجی مشترک موسسه‌های "کالج امرسون" و "نکستار نشنال" نشان میدهد که ۷۰ درصد شرکت کنندگان دراین نظرسنجی نسبت به مبتلا شدن خود ویا بستگانشان به ویروس کرونا به شدت نگران و هراسان هستند.  

از دیگر نتایج این نظرسنجی همچنین نحوه برخورد دونالد ترامپ به شرایط موجود شیوع ویروس کرونا در آمریکا است، درحالی که تنها ۴۹ درصد از پرسش شوندگان دراین نظرسنجی نحوه برخورد دولت ترامپ با شیوع این ویروس را مورد تایید قرار می‌دهند که ۴۱درصد دیگر پرسش شوندگان آمریکایی عملکرد دولت ترامپ در مقابله با این ویروس را تایید نمی‌کنند.  

این نظرسنجی از ۱۸ تا ۱۹ ماه مارس ۲۰۲۰ (۲۸ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸) و از یکهزار و ۱۰۰ رای دهنده آمریکایی با خطای حدود ۲. ۹ درصد به عمل آمده است.گاردین 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: