کد خبر: ۲۵۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 25
انواع کاندوم خاردار و تاخیری نه تنها از زودانزالی جلوگیری می‌کنند بلکه باعث می‌شوند زمان ارگاسم زن و مرد به هم نزدیک‌تر شوند، در نتیجه رابطه جنسی موثر و ارزشمندی شکل بگیرد
شفاآنلایبن>سلامت جنسی>یکی از راه‌های موثر در ایجاد تنوع در رابطه جنسی انتخاب و خرید کاندوم مناسب است.

به گزارش شفاآنلاین، رابطه زناشوئی یک لذتی متقابل و عدم رضایت هر کدام از طرفین موجب سردی در زندگی می‌شود. نقش خرید کاندوم و استفاده از آن در بهبود این مسئله اهمیت دارد.

اول از همه با تفاوت‌های لذت جنسی در خانم‌ها و آقایان آشنا باشید، این دو موضوع کاملا متفاوت هستند و نداشتن اطلاع از آن آسیب جدی به خانواده وارد می‌کند.

پس بدانید که رابطه زناشوئی دو بخش است:

تحریک کردن:

ترشح تستسترون، اندورفین، اکسی توسین و وازوپرسین در خون موجب بالا رفتن احساس شادی و تاثیر مثبت عصبی می‌شود.

اوج لذت جنسی:

جریان تداوم دار در رابطه جنسی، نهایت لذت و برانگیخته شدن و در نهایت کاهش تحریکات و تنش‌ها را ارگاسم گویند.

تحریک شدن و ارگاسم در خانم‌ها و آقایان تفاوت داشته و اگر مردی تحریک شود ولی همسرش تحریک نشود، مرد به ارگاسم میرسد ولی ممکن است لذت جنسی کامل برای زن اتفاق نیافتد.

رابطه جنسی زن و شوهر

تحریک شدن در رابطه زناشوئی نیاز به ایجاد تنوع دارد و دست کم گرفتن این موضوع رابطه جنسی زناشویی را به یکنواختی و زندگی را به سوی سردی میکشاند.

یکی از راه‌های موثر در ایجاد تنوع در رابطه جنسی انتخاب و خرید کاندوم مناسب است.

آیا میدانید چرا بعضی از مردان از کاندوم استفاده نمی‌کنند؟

یک تصور اشتباه باعث شده برخی از افراد فکر کنند استفاده از کاندوم موجب می‌شود از رابطه جنسی لذت نبرند؛ در صورتیکه از کاندوم‌ نازک چند میکرونی تا انواع کاندوم تاخیری برای این است که این دسته آقایان از لذت جنسی زیادتری برخوردار شوند.

برای مثال انواع کاندوم خاردار و تاخیری نه تنها از زودانزالی جلوگیری می‌کنند بلکه باعث می‌شوند زمان ارگاسم زن و مرد به هم نزدیک‌تر شوند، در نتیجه رابطه جنسی موثر و ارزشمندی شکل بگیرد.

آیا سرد مزاجی در خانم‌ها شایع است؟

یکی از این موضوعات مربوط به عدم ارگاسم خانم‌ها در رابطه زناشویی است که موجب عصبی شدن زن و در دراز مدت سردمزاجی اتفاق می افتد. باید بدانیم در رابطه زناشویی بخش‌های تحریک‌پذیری و ارگاسم را کنترل کنیم که هر دو طرف اوج لذت در رابطه جنسی را تجربه کنند.

از دیگر از عوامل سردمزاجی در زن‌ها وجود درد در رابطه زناشویی است. پیشنهاد می‌شود با خرید و انتخاب کاندوم مناسب و استفاده از ژل روان کننده به این موضوع خاتمه دهید.شهرخوان 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: