کد خبر: ۲۵۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 25
توییتر؛اطلاعات نادرست و گمراه کننده در مورد ویروس کرونا یا بیماری کووید-۱۹ جلوگیری کرده و توییت‌های حاوی این اطلاعات را که موجب اغتشاش و آشوب ذهنی و اجتماعی در افراد و جامعه می شود، را حذف کند
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>توئیتر به تازگی اعلام کرده که قصد دارد پیام‌های حاوی اطلاعات گمراه کننده و نادرست درباره ویروس کرونا را از پلت‌فرم خود حذف کند.

به گرارش شفاآنلاین،توییتر که هم اکنون یکی از محبوبترین و پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که تلاش می کند از انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و گمراه کننده در مورد ویروس کرونا یا بیماری کووید-۱۹ جلوگیری کرده و توییت‌های حاوی این اطلاعات را که موجب اغتشاش و آشوب ذهنی و اجتماعی در افراد و جامعه می شود، را حذف کند.

توییتر در پستی که بر روی صفحه رسمی خود منتشر کرده ، فهرستی از محتوای ممنوعه را ارائه داده که در صورت انتشار و ارسال توسط کاربران، توییت مربوطه بلافاصله حذف خواهد شد.

این محتواها شامل توصیه های خلاف دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی، تبلیغات مربوط به تاثیر مثبت نوشیدنی ضد عفونی کننده به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، تشویق افراد به  خرید هیجان‌زده و هرگونه اطلاعات غلط و گمراه کننده که به گسترش وحشت در جامعه منجر می‌شود، خواهد بود.

این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرده که با همکاری پزشکان بین المللی و سازمان بهداشت جهانی و با بهره گیری از هوش مصنوعی، قصد دارد تمام تلاش خود را به منظور کاهش وحشت جوامع و جلوگیری از انتشار اخبار نادرست و گمراه کننده انجام دهد.

بر اساس گزارش زد دی نت، توییتر در هفته گذشته به همراه شرکت های دیگری همچون فیس بوک، گوگل ، مایکروسافت، یوتیوب، لینکدین و ردیت اعلام کرده بود که به منظور جلوگیری از اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا تلاش خواهد کرد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: