کد خبر: ۲۵۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 24
هنگام تب سنجی در مبادی خروجی استان یکهزار و ۲۱۷ نفر به خاطر بالا بودن میزان تب بدنشان و مشکوک بودن به بیماری جهت بررسی بیشتر به واحد پزشکی مستقر در ایستگاه های تب سنجی هدایت شدند
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام این که تاکنون بیش از ۸۵۰ هزار نفر در مبادی‌های این‌ استان تب‌سنجی شدند، گفت که ۱۳۹ نفر مشکوک به ویروس کووید ۱۹ به مراکز درمانی ارجاع شدند.

به گزارش شفاآنلاین، تب سنجی در مبادی های ورودی مازندران طبق دستورالعمل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان از ششم اسفند سال قبل آغاز شد اما ازبیست و هشتم اسفندتاکنون تب‌ سنجی از مسافران و شهروندان استان در مبادی خروجی ها متمرکز شده است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران ، مجتبی اکبری با اشاره به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی مهار کرونا در خصوص کنترل همه سرنشینان خودروها به ویژه خروجی های استان ، افزود: ۱۵ پست غربالگری در مبادی خروجی آمل ، نوشهر ، رامسر ، بهشهر ، گلوگاه ، سوادکوه ، چالوس ، قائمشهر و ساری عملیات پایش سلامت مسافران را انجام می دهند.

وی گفت :  هنگام تب سنجی در مبادی خروجی استان یکهزار و ۲۱۷ نفر  به خاطر بالا بودن میزان تب بدنشان و مشکوک بودن به بیماری جهت بررسی بیشتر به واحد پزشکی مستقر در ایستگاه های تب سنجی هدایت شدند.

اکبری بر ضرورت همکاری شهروندان برای قطع زنجیره ویروس کرونا تاکید کرد و افزود : تحقق این مهم مستلزم اجتناب مردم از هرگونه سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه است. 

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون یکهزار و ۳۰۸ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

همچنین از بدو شیوع ویروس کرونا در مازندران تاکنون حدود یک هزار و ۷۰۰ بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان مازندران تحت درمان قرار گرفتند. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: