کد خبر: ۲۵۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 24
ماموران پس از اطمينان از صحت خبر و شناسايي مخفيگاه فرد محتکر، با هماهنگي مقام قضائي دوم فروردين ماه به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسي از منزل وي یک هزار ماسک فيلتردار N95 احتکار شده کشف کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>حوادث>گروه استان ها- تهران بزرگ- رئيس پليس امنيت اخلاقي پايتخت از کشف یک هزار ماسک فيلتردار N95 احتکار شده در غرب تهران خبر داد. 

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حاجي احمد ميرزايي"  گفت: در پي دريافت خبري مبني بر احتکار مقاديري ماسک فيلتردار و مورد نياز اين روزهاي بيماران و کادر پزشکي و پرستاري، در حوالي خيابان ستارخان، بررسي موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پليس امنيت اخلاقي پايتخت قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از اطمينان از صحت خبر و شناسايي مخفيگاه فرد محتکر، با هماهنگي مقام قضائي دوم فروردين ماه به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسي از منزل وي یک هزار ماسک فيلتردار N95 احتکار شده کشف کنند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي پايتخت با اشاره به اينکه متهم براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد، خاطرنشان کرد: مرکز فوريت هاي پليسي 110 به صورت 24 ساعته آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

اين مقام انتظامي با اشاره به عزم جدي پليس براي مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتي از مردم،  خواست: در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتي بلافاصله موضوع را به پليس اعلام کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: