کد خبر: ۲۵۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 23
بیماران بهبودیافته از کرونا در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به بیماران مشکوک بستری در این مدت پیشی گرفته است
شفاآنلاین>سلامت>بر اساس تازه‌ترین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، آمار بستری کردن بیماران مشکوک کرونایی در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ نفر نسبت به دیروز کمتر شده است.

به گزارش شفاآنلاین، بر اساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۴ بیمار مشکوک براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های استان به جز بابل بستری شدند ، در حالی که در ۲۴ ساعت منتهی به روز یکشنبه آمار بستری ۲۸۰ نفر بود.

همچنین این گزارش نشان می دهد که بیماران بهبودیافته از کرونا در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته  نسبت به بیماران مشکوک بستری در این مدت پیشی گرفته است. در این مدت ۳۳۶ بیمار مشکوک بستری پس از بهبودی از این بیمارستان ها مرخص شدند.

طبق این گزارش هم اکنون یک‌هزار و ۳۰۸ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

همچنین از بدو شیوع ویروس کرونا در مازندران تاکنون حدود یک هزار و ۷۰۰ بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان مازندران تحت درمان قرار گرفتند.

مازندران ۲ دانشگاه علوم پزشکی مستقل با نام دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل دارد. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: