کد خبر: ۲۵۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 20
این آزمایشگاه قادر است تا با همکاری متخصصان این حوزه نسبت به تشخیص بیماری کرونا ویروس در افراد بستری شده در بیمارستان‌ها اقدام کند
شفاآنلالین>سلامت>بخش تشخیص مولکولی کرونا ویروس در کلینیک قدس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش شفاآنلاین، بخش تشخیص مولکولی کرونا ویروس در کلینیک قدس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور دکتر سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی از پزشکان و متخصصان افتتاح و راه‌اندازی شد.

دکتر مسعود پارسانیا، دانشیار و متخصص ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم افتتاح گفت: این آزمایشگاه زیر نظر ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با پشتیبانی کمیته پدافند زیستی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد.

وی افزود: این آزمایشگاه قادر است تا با همکاری متخصصان این حوزه نسبت به تشخیص بیماری کرونا ویروس در افراد بستری شده در بیمارستان‌ها اقدام کند.

این متخصص ویروس‌شناسی تصریح کرد: در این راستا با ۱۴ نفر از متخصصان قرارداد همکاری منعقد شده که طبق وظایف مشخص شده مشغول به کار هستند.

پارسانیا افزود: با توجه به اینکه پلی کلینیک درمانی و آموزشی قدس زیرمجموعه نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران است، بیماران بستری شده در بیمارستان‌های حوزه این دانشگاه به این مرکز ارجاع داده خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت فنی این مرکز به عهده دکتر پارسانیا، دانشیار و متخصص ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران است. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: