کد خبر: ۲۵۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 28
اینجانب با عرض تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند و همچنین آرزوی شفای عاجل برای افراد مبتلا، صمیمانه‌ به جامعه پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی خداقوت عرض می‌نمایم
شفاآنلاین>سلامت>رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیامی از جامعه پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران کادر درمانی کشور که فداکارانه در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در حال خدمت به هموطنان عزیز هستند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، متن پیام سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد خطاب به همه تلاشگران عرصه سلامت به شرح زیر است:

«ملت بزرگ ایران در طول تاریخ با عظمت خود روزهای سخت و جانکاه کم نداشته است اما همواره با اتحاد و یکدلی و توکل به خدای متعال، سختی‌ها را به شیرینی و رنج‌ها را به شادی‌ها تبدیل ساخته است.

این پیروزی‌ها جز با فداکاری همه اقشار جامعه مقدور نبوده و ایستادگی و مقاومت ایران عزیز در برهه‌های مختلف، مدیون و مرهون ایثار و از خودگذشتگی افرادی است که هر روز در کسوتی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در میدان نبرد از یکدیگر سبقت گرفتند.

امروز که ملت ایران با چالش شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند نیز شاهدیم که جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در تمام کشور با روحیه جهادی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند و همچنین آرزوی شفای عاجل برای افراد مبتلا، صمیمانه‌ به جامعه پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی خداقوت عرض نموده و برای سلامت این عزیزان و رفع هرچه سریع‌تر بلا از مردم شریف و پاک ایران اسلامی دعاگو هستم.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار