کد خبر: ۲۵۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 28
تولیدکنندگان ماسک باید تعهد کنند تا بنابر تضامین انجام شده ماسک‌ها را جهت توزیع به صورت مداوم و شبانه روزی در اختیار بخش‌های مجاز قرار دهند
شفاآنلاین>سلامت>جلسه مشترک هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، سازمان غذا و دارو و اداره کل تجهیزات پزشکی برای ساماندهی وضعیت ماسک در کشور برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین، جلسه مشترک هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با سازمان غذا و دارو و اداره کل تجهیزات پزشکی، با حضور تولیدکنندگان کیت محافظ فردی جهت انعقاد قرارداد و افزایش هرچه بیشتر توان تولیدکنندگان ماسک روز گذشته برگزار شد.

مهدی یوسفی، با اشاره به اینکه برای تولیدکنندگان ماسک در سراسر کشور تضامینی را در نظر گرفته‌ایم تا حتی پس از سپری شدن اپیدمی ویروس کوویید 19 همچنان از آنها حمایت شود، افزود: اما بر خلاف ابلاغیه تعدادی از تولید کنندگان ماسک‌های تولیدی خود را تحویل وزارت بهداشت نداده‌ اند.

 رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، با اشاره به اینکه از جانب دولت مسئولیت تهیه و تامین ماسک بر عهده وزارت صمت قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ماسک باید تعهد کنند تا بنابر تضامین انجام شده ماسک‌ها را جهت توزیع به صورت مداوم و شبانه روزی در اختیار بخش‌های مجاز قرار دهند. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: