کد خبر: ۲۵۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 23
۳۲ منطقه تا شعاع ۱۵ کیلومتری از مرکز زمین لرزه تحت تاثیر قرار گرفتند ۱۵ هزار و ۷۹۰ نفر در این مناطق ساکن هستند، زلزله منازل مسکونی در روستا‌های گوگرد و حصار را تخریب کرده است.
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سخنگوی اورژانس کشور گفت: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله زده قطور اعزام شده‌ است.

به گزارش شفاآنلاین،مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور، با اشاره به زلزله در استان اظهار کرد: زمین لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۰۹:۲۲ خوی- بخش قطور را لرزاند. پس از این زمین لرزه تاکنون ۱۰ مورد پس لرزه رخ داده است.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: ۳۲ منطقه تا شعاع ۱۵ کیلومتری از مرکز زمین لرزه تحت تاثیر قرار گرفتند ۱۵ هزار و ۷۹۰ نفر در این مناطق ساکن هستند، زلزله منازل مسکونی در روستا‌های گوگرد و حصار را تخریب کرده است.

خالدی بیان کرد: ۴ تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند و روستا‌های گوگرد و حصار خسارت مالی داشته اند، اما تاکنون از تلفات جانی گزارشی نشده است.

او ادامه داد: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ دستگاه آمبولانس از ارومیه و ۲ دستگاه آمبولانس از کردستان آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.

خالدی گفت: تاکنون ۴ مورد مصدوم گزارش شده که یک مصدوم ناشی از ریزش آوار از روستای مخین و سه مصدوم ناشی از ریزش آوار از روستای گرناویک به مرکز درمانی اعزام شدند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: