کد خبر: ۲۵۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 22
نشریه JCMAبه بررسی موضوعات پزشکی بین رشته ای در حیطه بیهوشی، درد و مراقبت های ویژه می پردازد و اولین شماره آن ژانویه سال ۲۰۱۶ منتشر شد و پس از گذشت ۴ سال به تازگی در پایگاه اسکوپوس نمایه شده است
شفاآنلاین>سلامت>دکتر علی دباغ رییس مرکز تحقیقات بیهوشی، درد و طب مراقبت های ویژه دانشگاه از نمایه شدن مجله  JCMAاین مرکز در پایگاه Scopusخبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر دباغ ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: مجله  Journal of Cellular and Molecular Anesthesiaمرکز تحقیقات بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، اولین نشریه علمی تحقیقاتی است که در دنیا با عنوان بیهوشی<Anesthesia> سلولی و مولکولی منتشر می شود و بسیاری از اساتید و اعضای هیات علمی رشته بیهوشی و سایر رشته ها از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و دیگر دانشگاه های معتبر جهان با این نشریه همکاری دارند.

 
رییس مرکز تحقیقات بیهوشی دانشگاه افزود: نشریه JCMAبه بررسی موضوعات پزشکی بین رشته ای در حیطه بیهوشی، درد و مراقبت های ویژه می پردازد و اولین شماره آن ژانویه سال ۲۰۱۶ منتشر شد و پس از گذشت ۴ سال به تازگی در پایگاه اسکوپوس نمایه شده است.

به گفته وی مقالات چاپ شده در این نشریه برای تمامی محققان و دانشجویان ارشد و دکتری که در زمینه بیهوشی، اختلالات سلولی مولکولی مربوط به درد، خونریزی، انعقاد، داروهای بیهوشی و سیستم های مختلف بدن مرتبط  با بیهوشی (نظیر فیزیولوژی، پاتولوژی، میکروبیولوژی، ژنتیک، بیوشیمی، پزشکی سلولی مولکولی، اختلالات انعقادی و اختلالات سیستم خونریزی دهنده، فیزیولوژی، فارماکولوژی) فعالیت دارند مثمر ثمر است.

دکتر دباغ در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه مجله حداکثر در طی ۲ هفته مورد داوری قرار می گیرند و بدون هیچ گونه هزینه ای منتشر می شوند.

رییس مرکز تحقیقات بیهوشی،درد و طب مراقبت های ویژه دانشگاه با بیان این مطلب که تمام مقالات چاپ شده در مجله از اولین شماره تاکنون در نمایه اسکوپوس وارد شده است؛ از اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه و محققان علاقمند دعوت کرد تا مقالات خود در زمینه های مذکور را برای انتشار در نشریه ارسال کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: