کد خبر: ۲۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 21
پس از انجام آزمایشات لازم، خیلی زود معلوم شد آن مورد مشکوک به کرونا هم فقط یک سرماخوردگی ساده است که فرد مبتلا بلافاصله از بیمارستان مرخص شد
شفاآنلاین>سلامت>رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: پس از انجام آزمایشات لازم معلوم شده است فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان، یک سرماخوردگی عادی داشت.

 به گزارش شفاآنلاین، دکتر دانوش دمیریان امروز جمعه در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بهارستان در جنوب غربی استان تهران افزود: تا این لحظه بجز موردی که هفته گذشته مشکوک به کرونا بود، مورد دیگری در سه شهر صالحیه، گلستان و نسیم شهر مشاهده نشده است.

وی افزود: پس از انجام آزمایشات لازم، خیلی زود معلوم شد آن مورد مشکوک به کرونا هم فقط یک سرماخوردگی ساده است که فرد مبتلا بلافاصله از بیمارستان<Hospital> مرخص شد.

دمیریان خاطرنشان کرد: از هفته گذشته بیمارستان شهرستان بهارستان برای مقابله با این ویروس در آمادگی کامل بسر می برد.

وی گفت: از مردم می خواهیم حتما به توصیه های بهداشتی مسئولان در این زمینه توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را فوری اطلاع دهند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه گذشته در چین بیش از ۲۲۰۰ قربانی گرفته و بیش از ۷۵ هزار نفر را مبتلا کرده است. 

این ویروس در ۲۵ کشور مشاهده شده و سازمان بهداشت جهانی نسبت به سرایت آن به بیش از یکصد کشور دنیا هشدار داده است. 

آمریکا، چین، سوئد، فرانسه، انگلیس، مالزی و فیلیپین از جمله کشورهایی هستند که مواردی از ابتلا به کرونا در آن‌ها شناسایی شده‌اند. 

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  نیز پنجشنبه شب ورود ویروس کرونا به ایران را تایید کرد و تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را در ایران پنج نفر برشمرد.

وی گفت: این تعداد شامل دو فوتی، دو بیمار بستری در قم و یک پزشک است که از اراک به قم رفته بود.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: