کد خبر: ۲۵۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 20
صبح امروز بیمار مشکوک در ایستگاه مترو شوش مشاهده شد که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: بیمار مشکوک به ویروس کرونا از ایستگاه شوش به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش شفاآنلاین، فرنوش نوبخت روز پنجشنبه گفت: صبح امروز بیمار مشکوک در ایستگاه مترو شوش مشاهده شد که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: به علت پاکسازی ایستگاه، مترو شوش به مدت چند دقیقه تعطیل شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: هم اکنون ایستگاه مترو بدون مشکل مشغول خدمت رسانی به مسافران است.

در همین حال، بر اساس اعلام کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به کرونا تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.

دیروز نیز دو بیمار مبتلا به کروناویروس در قم جان باختند. 

در عین حال، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی تاکید کرده است: کسانی که در این بیماری گرفتار نارسایی تنفسی شوند کمتر از دو درصد هستند و این بیماری آن حد که مردم تصور می‌کنند نگران کننده نیست.

شیوع ویروس کرونا  اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد و بر اساس آمارها تاکنون ۲ هزار و ۱۴ نفر در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: