کد خبر: ۲۵۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 19
شیوع بیماری کووید-۱۹ در ۵۴۲ مسافر و خدمه این کشتی تفریحی مشاهده شده بود که در نوع خود بزرگترین تجمع از افراد آلوده به این ویروس در خارج از مرزهای چین به حساب می‌آید. مسافران حاضر در این کشتی شرایط قرنطینه در کشتی را سخت توصیف کرده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>اولین گروه از مسافران قرنطینه شده در کشتی دایموند پرینسس در ژاپن اجازه پیدا کردند از این کشتی خارج شوند.

به گزارش شفاآنلاین، از میان ۳۵۰۰ مسافر کشتی دایموند پرینسس، گروه اول از مسافران که مدت دو هفته و به دلیل احتمال ابتلا به کروناویروس در قرنطینه بودند، اجازه پیدا کردند این کشتی را ترک کنند.

هرچند برخی از کشورها از جمله آمریکا چند روز قبل و پیش از به پایان رسیدن زمان قرنطینه‌ی دوهفته‌ای و همزمان با افزایش تعداد افراد آلوده<Infected> به کروناویروس در این کشتی، اقدام به خارج کردن شهروندان خود از آن کرده بودند. مقامات آمریکایی با اختصاص دو هواپیما بیشترِ ۳۸۰ نفر از شهروندان این کشور را که در کشتی دایموند پرینسس قرنطینه شده‌ بودند، خارج کردند.

شیوع بیماری کووید-۱۹ در ۵۴۲ مسافر و خدمه این کشتی تفریحی مشاهده شده بود که در نوع خود بزرگترین تجمع از افراد آلوده به این ویروس در خارج از مرزهای چین به حساب می‌آید. مسافران حاضر در این کشتی شرایط قرنطینه در کشتی را سخت توصیف کرده‌اند.

آخرین آمارهای منتشر شده توسط مقامات چین حاکی از آن است که تاکنون ۲۰۰۴ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ابتلای ۷۴ هزار و ۱۸۵ نفر در چین و ۷۰۰ نفر دیگر در کشورهای دیگر به این ویروس کشنده تایید شده‌ است.

مقامات هنگ‌کنگ امروز (چهارشنبه) از فوت دومین بیمار آلوده به کروناویروس که به بیماری زمینه‌ای مبتلا بوده خبر داده‌اند. مواردی از فوت افراد آلوده به کروناویروس در فرانسه، ژاپن، فیلیپین و تایوان گزارش شده است.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، چین در گزارشی که به تازگی منتشر کرده و بر اساس بررسی اطلاعات بیش از ۴۴ هزار مورد تایید شده ابتلا به کروناویروس بدست آمده، آورده است که تعداد قابل توجهی از موارد مرگ و میر بر اثر این ویروس در میان افراد سالمند و بیمار رخ داده است. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: