کد خبر: ۲۵۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 18
برای توسعه آموزش ها و آگاهی بخشی لازم در حوزه محیط زیست در میان زنان و دختران قمی، آماده هرگونه همکاری بوده و در این زمینه باید برنامه ریزی مناسب انجام شود
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم بر اهمیت جایگاه و نقش آفرینی بانوان در راستای حفظ و حراست از محیط زیست در ابعاد گوناگون تأکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، صدیقه صدیق تقی زاده در دیدار با کارکنان بانوی این اداره کل به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در سخنانی اظهار داشت: قطعا بانوان در راستای حفظ و حراست از محیط زیست به ویژه فرهنگسازی در خانه و اجتماع می توانند نقش بسیار مهم و مؤثری ایفا کنند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده تشکل های زیست محیطی در استان قم با محوریت بانوان، خاطرنشان کرد: برای توسعه آموزش ها و آگاهی بخشی لازم در حوزه محیط زیست در میان زنان و دختران قمی، آماده هرگونه همکاری بوده و در این زمینه باید برنامه ریزی مناسب انجام شود.

وی بر ضرورت رعایت عدالت در واگذاری پست ها به بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی و بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای ایشان تأکید کرد و گفت: بانوان کارمند نیز باید تلاش کنند تا ظرفیت ها و شایستگی های خود را با رعایت کمال حجاب و عفاف به منصه ظهور برسانند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: